Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

Wij zijn begonnen aan ronde 1.
Vandaag 7 september heb ik als het goed is mijn eisprong.
Van het weekend dus flink geklust...
Nu maar afwachten.
Op 21 september heb ik mijn NOD.
Ik hou jullie op de hoogte en misschien hoor ik van jullie..

Liefs Visje xxx

He Visje,

Als vandaag je eisprong is en je hebt wel in het weekend geklust maar niet gisteren dan zou ik als ik zo vrij mag zijn ook zeker vandaag nog klussen hoor dit is zeer belangrijk want dan was gisteren je meest vruchtbare dag maar ook vandaag is nog een goede klusdag.

Of is je vriend/man alleen in het weekend thuisgeweest? dan wordt het natuurlijk anders maar zo niet dan zou ik hem vandaag nog maar eens vriendelijk aankijken!

Laat je nog iets horen hoe oud ben je als ik mag vragen en is dit jullie eerste kindje?

Succes! groetjes Chili (33jr)

Hoi visje,

Welkom hier op de site. Altijd leuk weer een nieuw iemand erbij. Ik sluit me aan bij Chili hoor, grijp je kans vandaag. Hmmmm.....dat klinkt ook wel erg banaal.

Gr Sophia (30 en aan het proberen zwanger te raken van onze 1e spruit)

Hoi Visje, welkom hier! Ik ben ook nieuw op het forum en bezig met ronde 1.. om en nabij vandaag nod maar nog geen duivels te zien dus we wachten af. Enneh... zou er vandaag idd nog even voor gaan en de komende dagen ook.. als je net met de pil gestopt bent weet je namelijk nog niet wat je cyclus is dus het kan net zo goed 32 dagen zijn ipv 28. Succes he!

Groetjes,
Aurora

Terug
Bovenaan