hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben in april gestopt met de pil nu heb ik 2 keer orgi gehad en van af juli niet meer ben bij de gyn gewwest en di zei dat mijn cyclus stil sttaat daar door heb ik ook geen orgi meer heb nu pillen gekregen om weer orgi te worden en de boel hopelijk weer op gang tekrijgen zo dat ik weer een eisprong krijg zijn en nog meer van jillie die zoiets hebben en wat is je ervaring er mee is het weer op gang gekomen of niet

graag reactie

groetjes Carolien

Hoi Carolien,

Ik moet ook ontzettend lang op mijn ongi wachten. In december 2003 met de pil gestopt. Daarna na 28 dagen ongi. Toen pas weer na 100 dagen. (ik was toen wel 3 weken achterelkaar ongi!!) Daarna weer 2 cyclussen van 30 dagen. Toen een cyclus van 50 dagen (en weer 2 ½ week ongi!!) Op dit moment zit ik al weer op dag 54. Ik word hier niet goed van! Heb ik wel een eisprong?
Hoe is het bij jou gegaan, en wat deed je besluiten op naar de huisarts te gaan. Stuurde hij je gelijk door naar de gyn?

Groetjes
Ik.

ORGI of ONGI ???? Want dat zijn twee hele verschillende dingen. HAHA

hoi ik ,

ik heb naar de huisarts gegaan omdat ik het idee had dat het niet klopte toen ik een jaar of 12 was heb ik een cyste gehad dus had ik nu het idee dat het niet klopte en met di voor geschidenis mocht ik gelijk door naar de gyn maar van die cyste is niets meer te zien maar hij zach dus wel dat ik geen eisprong had dus nu probeer de gyn het op gang te krijgen heb geen idee of het gaat lukken.
ik zou als ik jou was gewoon een keer naar je huisarts gaan en het voor leggen met een echo weten ze of er iets is, is er niets ben je in idere geval gerust gestelt.

ik hoop dat je er iest aan heb.

groeten Carolien

Terug
Bovenaan