hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
he meiden.laatst had ik al een mailtje gestuurd, met de hoop dat er mensen hadden gereageerd, maar nu zag ik mijn berichtje nergens meer....dus waarschijnlijk niet aangekomen. Ik ben 24, bijna 25 jaar oud en ik vind het allemaal erg spannend om er zo mee bezig te zijn. Ze zeggen wel dat het beter is dat je er niet mee bezig bent maar nu het eenmaal zover is, kan je aan niets anders meer denken en ik denk dat ik niet de enigste ben? Ik zou zo graag een hummeltje hebben...en die tijd er voor lekker rondhuppelen met mijn dikke buik....hihihi.Hebben meer meiden dat?
Ik ben ook heel realistisch en verwacht zeker niet dat het in een keer raak is, maar wel voel ik me nu wel anders. Ik heb last van misselijkheid, niet alle dagen hoor, maar ook ben ik de ene dag erg moe en de andere dag dweil ik de vloeren op mijn knieen. erg raar. Mijn borsten voelen ook anders aan, steken aan de zijkanten en gevoelige tepels. Heeft iemand een idee, ben al zeker een half jar gestopt met de pil,dus dat kan het ook niet zijn.Nou we zullen wel zien, over 1 week moet he ik mijn nod. Dus duimen maar.
He meiden, zelf vind ik het leuk om mijn verhalen te delen met anderen, daarom schrijf ik jullie.Meiden, succes met alle bijna moederhormonen en tot mails...natascha

Hé Natascha,

Ik herken wel een aantal dingen in je verhaal hoor hahahaa en ik denk meerdere hier :)
tjaaa...we willen allemaal zo snel mogelijk een dikke buik en een hummeltje krijgen natuurlijk maar das niet zo vanzelfsprekend als ik in eerste instantie dacht.
Had toch de illusie van: Ik stop met de pil en HOPLA ik ben zwanger...nou, niet dus hahaa maar ook wel logisch natuurlijk!!!
Leuk dat je ook hier mee komt praten en succes met nog een weekje afwachten,

Groetjes Kaa

Hoi hoi,ik herken je verhaal ook wel.maa in het begin was ik antosiaster dan nu!!!ik zit nu in ronde 11 en naarmate je langer bezig bent,wordt het wel steeds moeiiljker,heel veel sucses en hoop dat het raak is gr manuela

Terug
Bovenaan