Hallo allemaal...

A

Anoniem

Guest
PETRA UIT V : wat een goed nieuws dat er toch nog goede zaadecelletjes waren te vinden zeg ! Ik hoop voor jullie dat er toch snel een behandeling komt. Succes.

VOOR ALLE ZWANGEREN : van harte en lekker van genieten.

FLOWER : wat spannend zeg ! Ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat bij jou !

BIAGGI : en....en....en al nieuws ?
Oh nee stom,ik las net dat je zaterdag gaat testen.

Ik ben na een bezoekje aan de gynaecologe nu begonnen met temperaturen. Ben benieuwd of ik er iets aan heb. Weer extra spanning deze maand...Allemaal de groeten en tot schrijfs weer. XXX

Hoi XXX,

Bedankt dat je zo met mij meeleeft !!! Hier nog steeds niets dus het wordt wel spannend !!!

Wat temperaturen betreft, ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen met temperaturen en ik ben nu inmiddels bijna 7 dagen overtijd !!!! Dat ben ik nog nooit geweest !!! Dus goede hoop hierop. Hopelijk geeft het je meer inzicht in je cyclus. Wij zagen dat mijn eisprong toch later was, dan dat we altijd dachten. And remember, maximaal om de dag klussen, helpt ook !!! Heel veel succes met temperaturen en ik blijf voor je duimen !!!!

Dikke knuffel Biaggi

Hi XXX,

Ook hier wordt er zaterdag getest!!!
Ik hoop net wat Biaggi zegt dat je door het tempen meer zicht krijgt op je cyclus en dat er duidelijkheid is wanneer je eisprong is.!!

Ik duim voor je!!

Liefs Flower

jeetje meiden wat spannend allemaal!XXX; uit die temperatuurcurve kunnen ze echt veel halen,zeker samen met het bloedonderzoek,krijg je dat ook nog of heb je dat al gehad? bij mij liep dat heel mooi samen. het is wel even wennenon het elke dag voordat je opstaat te doen,maar het wordt snel automatisme.
jij okk heel veel succces en hopelijk wordt 2005 voor ons allemaal een heel mooi jaar met veel zwangeren en baby's!

Terug
Bovenaan