Hallo allemaal !

A

Anoniem

Guest
Hier ben ik weer ! Heerlijke dagen gehad in Disney en Parijs. Maar wat was het koud zeg....brrrrrr.

Hoe is het hier bij jullie ? Wat een goed nieuws FLOWER,dat het er eindelijk is.Ik heb terug gelezen en zag dat er weer wat zwangeren zijn bij gekomen. Hartstikke leuk en natuurlijk gefeliciteerd.

Ik ben nu een maandje aan de temp en snap er geen bal van. De gyn zei vorige week dat je perfect kon zien dat de eisprong had plaatsgevonden. Maar nu bleef mijn temp heel hoog dus ik dacht ????? maar nu een dag voor m'n ongi wordt ie alweer iets lager. Maar nog steeds hoger dan gemiddeld. Ik wordt eerlijk gezegd helemaal gestresst van dat tempen. Helemaal opgejut gevoel krijg ik ervan. Zo ben je er dus nog meer mee bezig.

Straks moet mijn vriend zijn handeltje inleveren in het ziekenhuis. Best wel spannend weer. Vorige week in het ziekenhuis geweest en nu zitten we dan volop in de molen. het gaat allemaal zo snel. Ik dacht je krijgt eerst allerlei gesprekken en onderzoeken en dan wachten en dan eens een keer wat... Maar morgen is dus mijn NOD en dan begint het allemaal. Dan moet k de 3e dag bloed prikken en de 11e voor een echo komen. Ik vind het best eg allemaal maar ook weer heel fijn dat er nu naar gekeken wordt. Volgens mij is m'n vriend wel bang dat erbij hem iets niet goed is. We zien wel.

Tot schrijfs weer allemaal. XXX

He XXX,

Gaaf he Disney!! Ik ben er al 2 keer geweest en wil zeker nog een keer terug....had je een hotel op t park of in Parijs?? Vertel.....

T gevoel dat er eindelijk wordt gekeken is zo heerlijk....dat had ik nu de afgelopen keer ook weer......

Maar ik kan je zeggen....iedereen is bang....bij ons waren we allebei bang dat t aan een van ons zou liggen.....
Maar toen me vriendje hoorde dat t daar goed was....had hij toch een lach op z'n gezicht......

Maar spannend joh...ik hoop voor jou dat t eigenlijk niet nodig is dat je nog gaat.....maar als t dan toch moet....dan maar snel he....
Ik moet 15e weer terug komen....voor een echo.....spannend....

Liefs Flower

Terug
Bovenaan