hoi
Wat leuk dat je komt meekletsen. Ik moest ook hel lang wachten voor ik mocht stoppen met de pil. Maar dit had meer mediche reden. Nu heb ik groen licht gekregen van mijn dokter, en we zijn nu bezig in ronde 1. Op dit moment ben ik echter gedeeltelijk werkeloos. Zou je zeggen erg stom !! Ja misschien wel, maar ik werk in de gehandicapten zorg, en ik doet dat al ruim 8 jaar. Ik ben al vaker werkeloos geweest, maar vond altijd weer wat nieuws. Op dit moment duurt het echter al een tijdje. Maar toch mijn man heeft een vaste baan, is wel geen vetpot samen met mijn ww. Maar we hebben al voor hetere vuren gestaan.
En of je je baby nou een 2 e hands kamertje koopt, met een nieuwe matras, of je koopt er een van 12oo euro. Dat maakt voor het geluk van de baby niet uit.
Ik heb het gevoel dat het lot toch bepaald, als ik nu niet zwanger hoor te raken lukt het niet. Dat heb je zelf toch niet in de hand.
Wat ik jou als tip wil meegeven, spreek met elkaar een datum af, waarop jullie alles geregeld willen hebben, en kunnen stoppen met de pil. Dan leef je er naar toe, ook al duurd het nog lang.
En verder, zeker als je nu al weet dat je over een tijd wilt stoppen, stop wat eerder met de pil als je deze gebruikt. En vrij dan bv met een ander voorbehoedsmiddel. Dan heeft je cyclus al tijd om af te kicken van de pil.
In ieder geval heel leuk dat je er bent
Groetjes Doortje