Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ik ben ook nieuw op deze site.

Mijn vriend en ik zijn ook al 14 maanden bezig om zwanger te worden maar helaas nog steeds niks.
Zit af en toe te twijfelen van zal ik maar naar de huisarts gaan om te vragen wat er aan de hand is.
Maar dan denk ik volgende keer beter.
Ik heb wel een vleesboompje aan de buitenkant zitten maar volgens de gynacoloog kon dat geen kwaad.
Maar ga er nu wel aan twijfelen hoor.
Ben nu sinds 21 april weer ongi en heb een cyclus van 25 dagen en ik voel me eisprong niet altijd.
Maar we wachten de volgende maand maar af is het dan nog niet raak dan toch maar langs de huisarts of maar naar de gynacoloog.
Jullie horen het wel.
Ben toch wel een beetje bang dat er iets mis is met mij ofzo.

Groetjes van Nancy

Hoi!

Ik hoop voor je dat het niet zo ver hoeft de komen dat je naar de huisarts gaat. Hoop voor jouw dat het deze maand toch een keer 'raak' is!

Wij proberen nu een maand of 5 zwanger te raken, dat vind ik al lang duren. Ben dan ook wel een ongeduldig type... Ik hoop in ieder geval dat jullie nu lang genoeg hebben moeten wachten op de aankondiging van een kleine spruit en dat het toch 'vanzelf' lukt allemaal!

Groetjes en suc6!!

Hallo daar,
Ik ken het gevoel van twijfel om verder te gaan maar al te goed. Ikzelf zit ondertussen in ronde 11 voor een 2de. Elke keer zeg ik dat als het nu niet lukt, ik verder ga. Toch ben ik bang voor wat ik daar te horen krijg. Het feit dat ik al een kindje heb, betekent namelijk dat ik wel zwanger kan worden. Maar ook bij haar duurde het voor mij veel te lang, ronde 7 of 8. soms ben ik bang dat het een toevalstreffer was en ik me gelukkig mag prijzen met haar (ben ik ook!!!!) maar een broer of zus zou welkom zijn. Als ik met kerst niet zwanger ben, ga ik een stapje verder. voor jou in elk geval veel succes. Natje

Hoi Nancy,

Welkom hierzo!
Moeilijk hé al die twijfels, wel/niet naar de gyn., Nog even afwachten?
Blijft een moeilijke beslissing.
Ik ben Anne, 28 jaar, nu in de 11e ronde, en sinds januari bij de gyn. voor onderzoeken.
Ik was ook ontzettend bang dat er iets niet goed zou zijn. Maar...bij sommige koppels duurt het gewoon wat langer, er hoeft echt niet altijd iets aan de hand te zijn! Ik heb inmiddels alle onderzoeken gehad en ik kan je zeggen....het valt allemaal wel mee! De onderzoeken dan hé! De uitkomsten zijn natuurlijk voor iedereen anders en vallen zeker niet altijd mee. Bij ons is alles goed, het zou dus moeten kunnen.
Toen ik eenmaal bij de gyn was, werd mijn onzekerheid wel minder, er werd nu tenminste iets gedaan. Het heeft mij ook gerustgesteld, ik heb een ovulatie en de zwemmers zijn goed. snappie?
Ik las dat jullie ook al 14 maanden bezig waren.  De stap  naar de gyn valt ook echt niet mee.
Als je iets kwijt wil kom je maar hier kletsen, er is altijd wel iemand.
Sucses, Liefs Anne

Dank jullie wel voor jullie reactie.
Ben blij dat dit bestaat om er over te praten.
Even een vraagje weet iemand of een vlees boompje aan de buitenkant invloed kan hebben op het zwanger worden?
En is er iemand die ook weet of roken invloed heeft op zwanger worden.
Want ik zie genoeg mensen in mijn omgeving die roken en toch zwanger zijn geworden.
Ik wacht jullie antwoorden af.
Ik ben al minder gaan roken drink niet eet gezond sport en ben aan het lijnen.
Tot gauw.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan