Hallo allemaal...

A

Anoniem

Guest
Ik wil me even voorstellen, alvorens ik mijn reacties ed op het forum ga plaatsen.
Noem mij maar suki... 25 jaar, samenwonend met 1 vriend  en 3 katten.
Sinds november ben ik gestopt met de pil en dit is de eerste keer dat we proberen zwanger te worden.
Jammer genoeg weet ik niet goed of mijn cyclus weer een beetje normaal wordt.
In december duurde het 7 weken en daarna 32 dagen.
Dus echt een regelmaat heb ik nog niet...
Jammer... omdat toen voor ik met de pil begon ik er de klok op gelijk kon zetten.
Als ik nu uit ga van de laatste keer... dus die 32 dagen dan zou ik zaterdag weer ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk).
Tevens wil ik even zeggen dat ik respect heb voor alle van jullie die hier hun hart luchten en  ook voor degene die na poging ... nog steeds de moed niet laten zakken.
Ik hoop op dit forum zo af en toe mijn hart eens te luchten en mijn vragen kwijt te kunnen, zeker omdat wij het nog maar net aan het proberen zijn, en ik dit uiteraard nog niet met bekende wil bespreken.

Groetjes Suki...

PS... Heb ik meteen een vraagje... ik heb gelezen dat kattenbakken schoonmaken niet verstandig is tijdens een zwangerschap. Weet iemand of dit van te voren, dus nu, ook al problemen op kan leveren ?

welkom suki!!
ik ken ook het verhaal dat je een giftige stof binnen kan krijgen door het schoonmaken van de kattenbak en ik ken ook een verhaal van een vrouw die een vroeggeboorte na 20 weken kreeg door die stof in haar bloed,waarschijnlijk door het verschonen van de kattenbak.je bent gestopt met de pil dus er is altijd een kans dat je zwanger bent.ik zou het risico dus maar niet nemen.laat je vriend dit klusje maar opknappen(na het klussen)
groetjes kari

Terug
Bovenaan