Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ik ben een nieuweling, en zat met vragen en ben al een tijdje aan het lezen enzo. Uiteindelijk toch maar even aangemeld. Hopelijk vinden jullie dat een beetje leuk..

Om te beginnen;  We zijn 5j samen, en vorige week  gestopt met de  pil. Nou vroeg ik mij af, hoeveel dagen je 'vruchtbaar' bent zeg maar, als je een normale cyclus hebt. Ik weet natuurlijk  niet hoe het allemaal loopt,  maar wil er wel extra opletten! Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!    Thnx!!!!!

Liefs!

Hee welkom hier,
Tuurlijk vinden we het leuk dat jij er ook bij bent gekomen.
Houd er rekening mee dat als je zwanger wilt worden je waarschijnlijk eerst gaat ontpillen. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden en misschien denk je vaak dat je misschien al zwanger bent. Ga eerst uit van een cyclus van 28 dagen, en daarna van je langste cyclus, dan valt het vaker mee dan tegen. Met google kun je ook veel vinden en op www.zwangerschapspagina.nl  staan ook goede tips en links
Veel succes hoor!!!!!!

Hoi,

Spannend allemaal he?
Het klinkt allemaal zo stom, maar probeer je er niet teveel mee bezig te houden. Hou in je achterhoofd dat er best veel tijd overheen kan gaan. Hoe moeilijk dit ook is. Maar als je er iedere dag mee bezig bent dan gaat het je leven zo beheersen. Probeer er vooral van te genieten.

(ik zeg dit nu heel wijs, maar het is super moeilijk soms. Iedereen in mijn omgeving lijkt zwanger en dat is soms erg moeilijk. Wij willen ook zo graag!!!!)

Succes en vooral ook veel plezier

Thnx! ik ga lekker rustig aan doen, ben er al lang mee bezig, maar hebben samen afgesproken om het op ons af te laten komen! Ik hoop dat het allemaal wel lukt! En het ontpillen hoe gaat dat in zijn werk? Wat moet ik me erbij voorstellen? En heb je maar 1 'vruchtbaarheidsdag'?
Alvast thnx voor de info! En het plezier zal wel goedkomen denk ik!  Liefs!

Terug
Bovenaan