Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier op deze site, maar ik wil toch gelijk even wat vragen. Voor ik dat doe wil ik even zeggen dat ik al 4 jaar bezig ben om zwanger te worden, en dat ik me eigen wel eens heb afgevraagd ben ik nu echt zwanger.

Dus bij deze weer zo een vraag.

Ik ben al een paar weken erg misselijk en ik heb onwijs zere borsten, vooral me tepels.  wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn. Ik durf geen test te doen.

hoi hoi

waneer moet je ongi worden dan????

xxxtam80 (ronde 11)

Ik moet 1 juni ong worden. maar ik durf niet meer te hopen

dan zou ik donderdag gewoon nog ff afwachten...
maar je bent dus al 4 jaar bezig??
en ook al onder behandeling dan??
ik heb woensdag mijn NOD,ben ook al wat zenuwachtig,heb niet echt kwaaltjes,maar ik heb al zovaak kwaaltjes gehad en ben nog niet zwanger,dus we moeten gewoon geduld hebben.

succes,zal voor je duimen!!!!!

xxxtam80 (ronde 11 )

Nou dank je wel voor je advies. Ik loop al ruim drie jaar in het ziekenhuis. We staan in voor eind juni ingeschreven voor een intake gesrpek voor de ivf hoop dat dat dus niet meer hoeft.
Nou nog even een vraagje wat is NOD?

quote: 05091978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2006 18:33:52'));

Nou dank je wel voor je advies. Ik loop al ruim drie jaar in het ziekenhuis. We staan in voor eind juni ingeschreven voor een intake gesrpek voor de ivf hoop dat dat dus niet meer hoeft.

NOD is de dag dat je ongesteld moet worden!!!

Niet Ongesteld Dag,maar omdat we dat niet willen natuurlijk,is het Niet Ongesteld Dag

Hoi nummer...

Jeetje joh wat een tijd al 4 jaar...
Dat het dan nog zo lang duurt voordat je voor ivf kon.
Heb je dan al veel andere behandelingen gehad?
Nou meid ik hoop dat je nu zomaar ineens onverwachts zwanger bent geworden.
Snap wel dat je niet durft te testen ja...je duft inmiddels niet meer te hopen.
Heel veeel succes hoor!! Ik duim keihard voor je!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan