hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuw hier. Al 1.5 week aan het lezen op het forum. Ben al heel wat wijzer geworden. Best lastig al jullie afkortingen. Wij hebben deze week  (denk ik)  onze klusweek. Erg leuk en spannend tegelijk. Ik hoop dat het snel raak is, mijn man niet zo (is bang dat hij dan niet meer mag). Ben na 15 jaar geleden gestopt met de pil en ik hoop dat mijn cyclus 28 dagen is. We wachten af. Volgens het boekje zal ik dan 2 september een eisprong hebben.

hey hey welkom hier! hoop dat het snel raak is voor je!! kus

Hee meid,

welkom hier. Leuk dat je na 5 weken lezen een berichtje typt. Meelezen daar wordt je inderdaad wijzer van. Meepraten is nog des te leuker. En die afkortingen, dat gaat heel snel. En als je het niet weet, vraag je het gewoon. Er is altijd wel iemand met een antwoord.

Succes

Talke

quote: ronel76 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2006 13:11:41'));

Ik ben nieuw hier. Al 1.5 week aan het lezen op het forum. Ben al heel wat wijzer geworden. Best lastig al jullie afkortingen. Wij hebben deze week  (denk ik)  onze klusweek. Erg leuk en spannend tegelijk. Ik hoop dat het snel raak is, mijn man niet zo (is bang dat hij dan niet meer mag). Ben na 15 jaar geleden gestopt met de pil en ik hoop dat mijn cyclus 28 dagen is. We wachten af. Volgens het boekje zal ik dan 2 september een eisprong hebben.

hi ronel

wat leuk dat je ook een brecihtje stuurt.
Hoop ook dat je snel zwanger word .
Eerste paar keren kan het zo zijn dat je cyclus niet helemaal op die 28 ste dag uit komt. je lichaam moet toch ff afkicken van de pil.
Maar wie weet valt het allemaal reuze mee en ben je al snel zwanger .
succes

groetjes bianca

hallo
welkom
ik ben ook net gestopt met de pil
spannend he
succes

Terug
Bovenaan