Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Mijn naam is Meike en ik ben nieuw hier. Tis vandaag de eerste keer dat ik  dit forum lees en dacht, dit is leuk en gezellig! Zal me ook es ff aanmelden!

Ben gister ongesteld geworden, we gaan nu onze derde ronde in. We zijn dus nog niet zo lang bezig, maar ojee wat is het leuk en spannend!

Zou het leuk vinden als je zin hebt om te reageren op mijn berichtje, ook wat te vertellen over jezelf enzo.

Hoop hier veel te kunnen leren en steun te vinden en natuurlijk te geven!

Iedereen heel veel succes en plezier, met het maken van het mooiste wat er is: een kindje!

Groetjes Meike

Hoi Meike,

Welkom, zelf ben ik ook pas sinds twee dagen actief op dit forum, maar het is heel verslavend... Het is erg leuk om de verhalen en ervaringen van anderen te lezen, en ontdekken dat jij niet de enige bent met bepaalde gevoelens..

Ik heb al een zoontje van bijna 3,5 jaar en we zijn bezig met ronde 1.

Heb jij zelf al kinderen, of wordt dit je eerste??

Jammer dat 't deze maand niet gelukt is... Veel succes in de volgende ronde!

Liefs Mylene

Hee Meike!

Welkom bij de club!
Tis hier wel gezellig inderdaad!

Ik ben Anne, 25 jaar woon in het noorden van Nederland en wij zijn bezig voor ons eerste kindje.. Het schiet nog niet echt op, we zitten nu in de 5e ronde sinds februari 2006, heb dus een errug lange cyclus! Maar verder gaat het goed hoor..

Nou succes met alles!
Liefs Anne!

Bedankt voor jullie reactie! Leuk om te weten hoe het met anderen gaat, hoelang bezig en hoeveelste kindje enzo....

We zijn bezig voor ons eerste kindje en het is dus de derde ronde. Heb ook vrij lange cyclussen, 2x 35 dagen en 1x 34 dagen. Was wel snel ontpilt, dat scheelt.

In 2003 ben ik met mijn vriend samen gaan wonen en en we hebben ruim 7 jaar een relatie. Het is tijd om ons gezinnetje uit te breiden! Hoop dat het snel lukt, maar weet ook dat het ff kan duren. Maar het is leuk om er mee bezig te zijn en zeer speciaal onder de lakens....hahaha

Houden we elkaar op de hoogte??

x Meike

hoi meike,

leuk dat je er bent.
ik ben nu ongeveer een maand op het forum en elke dag weer nieuwsgierig wat er op staat.
ben dus gewoon verslaafd.
ik ben 28 en mijn vriend ook en wonen in noord limburg.
we kennen elkaar ruim 3 jaar en wonen al bijna 3 jaar samen.
we zijn nu bezig met de tweede ronde voor ons eerste kindje.
succes met zwanger worden.

groetjes kwinty.

Spannend he, zo'n eerste keer!

Ik ben 25 en kom uit amsterdam, ik woon al bijna 6 jaar samen, en heb dus een zoontje van 3,5.. Het wordt echt tijd voor een broertje of zusje erbij! Eigenlijk wilde ik vorig jaar al een kindje, maar er gebeurde zoveel in 2006 dat we het maar even uitgesteld hebben.. Nu is dus de eerste ronde, en god, wat is het spannend.. Ik wacht nog een weekje, en als ik dan niet ongie ben, dan nog maar een keer testen. (dus flink duimen!)

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan