hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Allereerst ; alle meiden (stellen) die zwanger zijn ; Gefeliciteerd!!!!

Ik ben er een tijdje tussen uit geweest en ben nu terug omdat ik alweer 6 dagen overtijd ben. Vorige keer was ik ook een week te laat ongesteld. Das wel balen dan hoor ...
Ik ben al ruim 3 jaar van de pil maar t lijkt wel alsof nu de boel helemaal op hobbel is...
 Ben nu wat verstrooid en moe, en heb ook een zeurig gevoel in mijn onderbuik..durf niet te testen, zou het zwaar kl.... vinden als mijn lichaam me nu weer voor de gek heeft. Moeilijk is het soms. Morgen moeten we naar de gyn voor gesprek.. zal (als de rode duivels er dan nog niet zijn) vragen of hij zou willen kijken..maar ja een 5/6 weken oud vruchtje zie je (bijna) niet denk ik. Anders maar wel een test morgen...\

AAHHHH!!! Vind dit helemaal niet leuk al die spanning, thoeft niet perse raak te zijn maar t zou toch wel erggggg mooiiiiiiii zijn !!! Duimen jullie ???

Liefs Nanny

misschien een domme vraag maar ben je 3 jaar gestopt met de pil zonder zwanger te worden als dat zo zal ik maar naar de dokter gaan want das niet goed, misschien heb ik het verkeert begrepen maar toch zal ik het ff zeggen, tegen mij hebben ze gezegt dat als ik naar anderhalf jaar nog niet zwanger ben dan moet ik en me vriend ff laten onderzoeken misschien heeft me vriend dan zwak zaad of heb ik iets , ik hoop dat ik het verkeert begrepen heb s6 verder oja ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en en ben n een week en 3 dagen over tijd us voor mij ook spannen ds6 verder

he hoi.. Nee ik ben 2 keer, naar mijn weten, zwanger geweest maar dit is fout gegaan bij 7 en 5 weken. Onze gemeenschap levert problemen op zodoende is de kans klein dat we uberhaupt zwanger worden. Het is deze maand vrij goed gegaan... de kans is er wel !
Ons probleem wordt nu al een jaar bekeken, maar ze kunnen ons tot op heden niet verder helpen, daarom morgen weer naar gyn... dan ook meteen alles nakijken inderdaad dat was wel onze volgende stap . Jij ook succes, zou wel fijn zijn he zo'n kleintje in huis?

Groet nanny

Heel veel succes morgen bij de gyn!!! en laat ons even weten hoe het ging! hoop dat het goed uitpakt voor jullie!!!! Dan hierbij !!!!
xie maantje

Terug
Bovenaan