hallo allemaal!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuw op het forum, leuk!!! Wij zijn bezig met zwanger worden.. nog maar net. Spannend. ben benieuwd naar jullie verhalen

hallo liselotje. Ik ben ook pas sinds vandaag lid dus ook wlekom. Wij zijn nu 3 maanden geleden gestopt voor ons 1e kindje dus heel veel succes!

quote: mars en jim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2007 11:20:33'));

hallo liselotje. Ik ben ook pas sinds vandaag lid dus ook wlekom. Wij zijn nu 3 maanden geleden gestopt voor ons 1e kindje dus heel veel succes!

Hallo,

ik ben 28 jaar en sinds gisteren lid geworden van het forum. Ik ben sinds 22 september gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. Had de eerste 3x  regelmatig cyclus van 28 dgn. maar daarna 30 dgn en laatste keer 34 dgn. Ik ben benieuw hoe lang het de aankomende keer gaat duren! Zou nu bij een cyclus van 35 dgn in mijn klusdagen zitten maar ik twijfel of ik rond mijn eisprong zit. heb namelijk een Donna speekseltester maar die geeft nog niets aan dat er een eisprong aan zit te komen. Er gaan wat verhalen de rondte dat deze speekseltesters niet betrouwbaar zijn, dus blijf ik daarnaast gewoon klussen ook al zeg de tester dat ik nog geen eisprong heb.
Ik hoop de de rode duivels gewoon deze ronde echt wegblijven! Ook voor jullie!.

Liefs,
Pebbles

Hallo! ik ben al lange tijd niet neer aan de pil, meer dan een jaar niet. (niet om zwanger te worden maar omdat ik last had van de pil). Sinds 2 maanden willen we zwanger worden. We hebben niks anders gedaan dan normaal, maar ik merk dat ik nu onrustig word en wel heel graag zwanger wil zijn! Dus nu heb ik uitgerekend wanneer de vruchtbare dagen zijn..
Het zit de hele dag in mijn hoofd, droom over baby's, en zit de halve dag op internet naar borstpompen, wiegjes ed. te zoeken... Ik ben er dus nogal mee bezig, Herkenbaar???

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw bij dit forum.
Wij hebben een dochter van 11 maanden, en we willen graag een tweede kindje.
Succes allemaal!!!!!!!!!!!

Groetjes

Hai Pebbles,

Het heeft bij mij wel 8 tot 10 maanden geduurd voor mijn menstruatie normaal was na het stoppen met de pil. (ik slikte de pil ook wel bijna 10 jaar)
Meestal duurt het even voordat je lichaam het "zelf weer gaat doen", dus de onregelmatige menstruatie's zijn normaal. Vervelend he?!

liselotje,

welkom op de site en heel veel succes met proberen.

ik ben sinds gisteren nieuw 30 jaar en ga voor mijn eerste kindje. Ik ben eerste 2 maanden gestopt met de pil voordat ik aan mijn eerste ronde begon. Gewoon om de cyclus weer op gang te brengen. na 15 jaar pil gebruik weet je echt niet meer wat je gewone cyclus is. De eerste maand verschikkelijk veel last, 2e maand keurig 28 dagen en gewone pijntjes zeg maar. volgens mijn moeder exact wat ik vroeger ook was (moest het gewoon aan mijn moeder vragen, want ik wist het niet meer)
Nu in eerste ronde, spannend allemaal.  Ik ben al heel wat te weten gekomen op het forum wat handig is zeg maar.

groetjes
kitty

Terug
Bovenaan