hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
kan iemand mijn uitlegen? hoe het werk om temperatuur te meten? ga nu voor de 2 ronde. maar weet niet wanneer ik mijn eisprong, heeft iemand en idee. hoe het werk met meten? gr luna

Hoi Luna

Wat je het beste kan doen is elke dag themparaturen om de zelfde tijd (s'morgen bv), het beste resultaat heb je anaal of met een goede oor-thermometer.
Schrijf elke dag op wat je themparaturen zijn en als je vernadering ondekt dan zit je tegen of op je eisprong dag.

Wat je ook kan doen als je weet hoe lang je cyclus is. even naar predictor.nl daar kan je heel handig je eisprong dag, je NOD en je eventuele uitgerekende datum uitrekenen.

Ik heb dat laatste gedaan en ik was met 1 maand zwanger dus die berekeningen kloppen wel op deze site (zegt natuurlijk niet dat jij ook meteen zwanger bent want dat heeft te maken met de lucky shot natuurlijk)

Heel veel succes
quinta

Hi Luna,

Op www.fertilityfriend.com kun je steeds je temperatuur invullen. Deze worden dan in een grafiek gezet en het programma analyseert wanneer je eisprong was. Ik heb dit voor mijn zwangerschap van mijn dochter ook gedaan. Mijn temperatuur schommelde best wel dus ik vond het lastig om zelf te bepalen wanneer er nu echt een sprong inzat. Ook vind je op die site veel informatie over hoe je nog meer kunt bepalen wanneer je vruchtbaar bent. De berekening op predictor.nl werkt voor mij niet aangezien die ervan uit gaat dat je eisprong 14 dagen voor je NOD is, bij mij is dat 10-12 dagen. Toen ik daar eenmaal achter was, was ik snel zwanger!

Je kunt natuurlijk ook ovulatietesten doen, daar ben ik nu mee bezig.

Succes ermee!

Liefs.

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2009 12:45:26'));

Hoi Luna

Wat je het beste kan doen is elke dag themparaturen om de zelfde tijd (s'morgen bv), het beste resultaat heb je anaal of met een goede oor-thermometer.
Schrijf elke dag op wat je themparaturen zijn en als je vernadering ondekt dan zit je tegen of op je eisprong dag.

Wat je ook kan doen als je weet hoe lang je cyclus is. even naar predictor.nl daar kan je heel handig je eisprong dag, je NOD en je eventuele uitgerekende datum uitrekenen.

Ik heb dat laatste gedaan en ik was met 1 maand zwanger dus die berekeningen kloppen wel op deze site (zegt natuurlijk niet dat jij ook meteen zwanger bent want dat heeft te maken met de lucky shot natuurlijk)

Heel veel succes
quinta  hoi quinta
bedankvoor de informatie!
trouwensbenpas 1mmand vaqn de pil af. dus meschien moet ik ook nog ontpillen. maarweet jij het   meschien? voorig maand had ik clycls van 26 dagen. betekend dat   ik dan in plaats van 14 dagen voor me eispong moet bereken dat het dan 12 moet zijn? Gr luna

Hoi Luna

Ik zou de site van moedervansophietje en de predicor site naast elkaar zetten en dan klussen op de dagen dat de site's aangeven dan zit je altijd goed (hopen op een snelle lucky shot!!!).

Ik ben niet zo goed met die dagen uit me hoofd uitrekenen, het makkelijkste is deze site's bekijken en de lijstjes invullen.(maar als je het liever zelf wilt uitrekenen kan je ook even google)

Veel succes en ik hou je in de gaten!!!
Blijf wel mee lezen hier dan kan ik je misschien nogwat adviesjes geven.

groetjes quinta

hoi luna

zal me ff voorstellen ben je ben 28 jaar en ben nu 6 weken zwanger binnen 3 maanden en ik las dat je nog niet zo lang bezig bent dus begin nog niet aan tempratuten is mijn voorstel!!! (misschien niet wat je wilt horen)
maar geniet er nu nog een beetje van! wat ik wel deed was van af dad 5 na je NOD   tot echt 5 dagen voor je NOD om de dag vrijen!!!
en dan de maand erna precies de andere dagen pakken dus vanaf 6 tot eind (vb. 5-7-9 enz dan 6-8-10 enz) en zie ik was snel zwanger misschien heb je er iets aan!!!

Als ik jou was zou ik een set ovulatietesten halen. Weet je precies óf en wanneer je een eisprong hebt. Het kost even wat, maar dan weet je wel!
Succes!!!

quote: Debs12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2009 17:04:15'));

Als ik jou was zou ik een set ovulatietesten halen. Weet je precies óf en wanneer je een eisprong hebt. Het kost even wat, maar dan weet je wel!
Succes!!!

hoi debs. welkezijn goed ovulatietesten,wantb die vande kruidvatmerk. begrjjp ik ze niet gr luna

Terug
Bovenaan