hallo allemaal

Hallo allemaal,allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben Patricia en ben op dit moment 16 weken zwanger van mijn eerste kindje. Wat mooi toch, dat je hele lichaam zo veranderd, echt een wonder. Bij 10 weken kreeg ik mijn eerste echo en lieten ze ook het hartje horen, dat vergeet je dus echt nooit meer!!
De laatste dagen heb ik het idee/ vermoeden dat ik mijn kindje af en toe voel bewegen, vooral als ik stil zit of lig. Heeft iemand hier ervaring mee? en wat voel je dan?. Ik heb het gevoel dat er soms kleine'" luchtbelletjes"zitten die knappen, een gevoel wat eigenlijk heel moeilijk te omschrijven is.
Hoop snel iets van jullie te horen.
Groetjes van Patricia
 
ja hoor inderdaad voel jij je kindje al bewegen, ik had dat ook met 16 weken dus dat kan heel goed hoor! bijzonder gevoel he? soms kan het weer even duren voordat je het weer voelt!

gr sandra
 
GELUKKIG!!!! had ik het toch bij het goede eind! Het zijn dus toch bewegingen van mijn kindje. In het begin ben je daar zo onzeker van, je hoopt het natuurlijk wel. Hoever zijn jullie met de zwangerschap, en zijn er nog meiden die ook uitgerekend zijn in oktober? Ikzelf ben uitgerekend op 8 oktober.
En ik moet je zeggen,... toen ik pas zwanger was had ik zoiets van, ik moet nog 9 maanden, maar de tijd gaat zo snel voorbij, nog even en ik ben alweer op de helft. Dat wordt nog flink genieten dus!!
Groetjes Patricia
 
Hallo Patricia,

Leuk he die kleine 'luchtbellentjes'.
Ik zelf ben nu bijna 19 weken zwanger van mijn tweede kindje en sinds van de week voel ik ook 'luchtbellentjes'.
Ik vind het allemaal weer zo bijzonder,en terwijl het voor mijn allemaal nog vrij kort geleden is.(1 jaar)Mijn eerste kindje is een meisje...erg leuk en inderdaad de tijd die gaat super snel.

Groetjes Yvonne
 
hoi patricia.
ik wil je ff feliciteren met je zwangerschap. het lijkt me echt super om ons kindje eerdaags ook te gaan voelen. het is alleen nog iets te vroeg voor mij denk ik ( 13wk) dus ik moet nog ff geduld hebben met het voelen van luchtbelletjes. maar ik wacht er echt met smart op!
veel liefs van sandy
en nog een hele fijne tijd toegewenst
 
Terug
Bovenaan