Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bezoek aan dit forum, ik ben ook zwanger JOEPIE!! Heel ronde 1 voelde aan als het afvoeren van stoffen, ronde 2 = zwanger!
Alhoewel ik al 3 boeken en diverse bladen heb gelezen gaat 't toch leven allemaal; ik moet nu de HA bellen en een verloskundige... Wie weet een goede praktijk in Den Haag?? want hoe kies je een goede VK?
 
Hoi,

Ik woon ook in Den Haag en vond het ook moeilijk om een vk te kiezen. Ik heb de ha gevraagd die had goede ervaringen met de vk die gevestigd zit in/bij het Rode Kruis Ziekenhuis. Hij adviseerde mij mijn vriendinnen te vragen hoe hun ervaringen waren. Daar had ik niet zoveel aan, omdat ik import-Haagse ben en die hier nauwelijks heb. Wel wist ik een collega die redelijk in de buurt woonde en recentelijk een kind had gekregen en die had weer fijne ervaringen met Eva verloskundigen (Copernicusplein). Uiteindelijk heb ik me daar ingeschreven, ook omdat ze een internetsite hebben waar het eea op staat. Heb pas over 2 weken m'n eerste afspraak, maar toen ik een keer belde met een vraag werd heel vriendelijk gedaan.
Hopelijk heb je hier iets aan....

Groetjes,

Gea (10,5 wk.)

Oh ja, verwijzing ha heb je niet nodig.
 
Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je je goed voelt. Ik ken geen verloskundigen in Den Haag, maar ik heb mijn verloskundige uitgekozen op de plek waar de praktijk zit. Als ik straks een hele dikke buik heb moet ik er ook makkelijk kunnen komen, dus ik heb er een gezocht waar ik lopend, met de fiets en met het openbaar vervoer heen kan. Die praktijk heb ik gebeld en ze klonken aardig en deskundig, dus toen ben ik daar heen gegaan. Het is dus een beetje een gok, maar zouden er wel ondeskundige verloskundigen bestaan?
Succes,
Mildred
 
Hoi Caro,

Ik zit zelf bij Marja Kortekaas op de Hoefbladlaan in Den Haag, zij schijnt de beste te zijn in Den Haag, en heeft veel bekendheid, ben erg tevreden over haar. De Echoscopist zei ook gelijk dat zij een goeie is.
Succes!!!
 
Hoi ik zit bij Beate Reis in het Rode Kruis ziekenhuis heb hele goede ervaringen en ben nu zwanger van de tweede , misschien heb je er iets aan . Succes groetjes van mij
 
Terug
Bovenaan