hallo allemaal

Hallo,

Ik ben nancy 23 en ben waarschijnlijk zwanger, nouja eigenlijk ben ik zwanger. ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven.
Ik heb gisteren een test gedaan en deze was positief. Ik durf nog niet echt blij te zijn. Klinkt misschien heel stom maar ik wil eerst zaterdag nog even afwachten, dan testen we voor de tweede keer. Ik weet niet waarom maar ik ben erg onzeker, herkennen jullie dit?
We zijn natuurlijk wel blij,
ik hoop dat ik zaterdag echt kan "overstappen" naar dit forum
groetjes nancy
 
Hoi Nancy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Als de test positief is ben je echt zwanger!!!!
Ik kan me voorstellen dat je het nog niet kan geloven. Ik heb ook 2 keer getest omdat ik het niet kon geloven.

Groetjes Sanne
 
Hi Nancy, ik heb dus precies als jou gedacht toen ik de uitslag van mijn test kreeg
heb heel lang in een roes geleefd dat ik nog wel zou gaan menstrueren, maar ja dat
kwam maar niet. Op een gegeven moment heb ik het gezien als een geschenk van God
iets waar ik dus heel zuinig mee moest zijn maar ook gelukkig mee moest zijn. Probeer dat voor ogen te nemen dan komt de blijdschap van zelf wel.

Groetjes Bolle buik
 
Hoi Nancy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap...heb zelf maar net genoeg gehad aan 3 testen, voordat ik het een beetje wilde geloven. Inmiddels 35 wkn zwanger nu kan ik er echt niet meer omheen . Geniet ervan!

Gr Lisette
 
Hallo allemaal,

mijn naam is Brenda en ben 31 jaar jong. Ik heb al een dochter van 7 jaar en had niet meer verwacht (maar natuurlijk altijd stiekem gehoopt) dat wij nog een tweede kindje zouden krijgen. Bijna 3 weken terug heb ik een positieve test gedaan. Sinds gisteren weet ik dat ik echt zwanger ben. Ben met mijn dochter naar de gynaecoloog geweest en heb een inwendige echo gehad. Mijn dochter wist het nog niet dat ik zwanger was en toen ze hoorde dat er een baby in mijn buik zat viel haar kleine mondje open en werden haar ogen twee keer zo groot. Ik ben nu 9 weken in verwachting en moet onder controle blijven in het ziekenhuis omdat mijn dochter een heel hoog geboortegewicht had en ze willen het niet risceren dat het op het laatst de verkeerde kant op gaat. We zijn alledrie heel gelukkig en kunnen niet wachten tot het zover is!
 
Terug
Bovenaan