hallo allemaal

hallo allemaal. ik wil jullie eerst even feliciteren met de zwangerschappen, ik ben nl nieuw hier.
hoewel ik wel regelmatig hier zat te lezen, ben ik na problemen met aanmelden,hier ook eindelijk.pffffff.t heb ff geduurd hahaha
Ik ben bijna 15 weken in blijde verwchting, en alles gaat super, alleen wanneer ga je t voelen?mijn enige bevestiging is t horen van t hartje bij de vk, maar dat is 1x in de 5 weken, en voor de rest ik heb geen kwaaltjes en geen kwaaltjes gehad ook, dus ja aan de ene kant ben ik zo door de eerste maanden heen gefietst zeg maarmaar nu ben ik benieuwd wanneer ik t ga voelen, lijkt me echt super, hebben jullie daar ervaring mee????
 nou groetjus door, 14 wk 5 dagen(eerst kindje)
 
Hallo,

Van harte gefeliciteerd!!!!

Ik kan me voorstellen dat je wat voelen en niet alleen maar het hartslagje hoort om de 5 weken, wanneer je het gaat voelen is bij iedereen verschillend. Sommige voelen het al na 16 weken en in mijn geval pas na 26 weken is wel een groot verschil, maar mijn placenta ligt aan de voorkant daardoor voel je het pas veel later. Maar ik kan nu genieten van de kleine want die is aardig actief daarbinnen,.

Ik zou zeggen geniet van de zwangerschap en ik hoop dat je hem of haar snel gaat voelen is echt een geweldig iets.


Groetjes Leen
 
Hoi,
Bij je eerste kindje voel je het meestal zo rond de 20e week. Dit zijn dan hele zachte "plofjes", Maar hou je hier niet aan vast ,sommige voelen het eerder en sommige ook weer later. Maar het voelt wel heel bijzonder!
Geniet ervan,
Dees
 

Hoi!!

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik voelde de eerste plopjes met 18 weken zwangerschap, met 20 weekjes waren het al schopjes en heeft mijn vriend het gevoeld, ik geloofde het eerst niet maar volgens de vk klopte het wel.
het verschilt ook per persoon.
ik ben nu 33w4d zwanger, van mijn 1e kindje en ik voel de baby de hele dag door nu, is zo`n machtig gevoel!
Ik vond het ook erg hinderlijk in het begin, elke 5 weken naar de vk, ik heb toen een bellytalk gehuurd, zodat ik thuis naar het hartje kon luisteren, mijn vriend ging toen ook niet elke keer mee naar de vk ivm werk dus hij kon ook thuis naar het hartje luisteren van onze uk!
wens je nog een fijne zwangerschap toe!

liefs sarah
 
Hallo,

Ik was bijna 14w4d zwanger toen ik de baby voor het eerst voelde, het was onmiskenbaar, maar toch maar even wat navraag gedaan bij de 'experts' in de familie!   En ik ben zwanger van mijn eerste kindje!!  Ik voelde na een ochtend druk bezig te zijn geweest in eens een 'ploepje' ergens onder mijn navel, heel apart, je herkent het wel als het zo is! Toen voelde ik het nog niet elke dag omdat het nog zo lichtjes is kan je het ook zo niet op merken! Maar na een week of 3 voelde ik de baby elke dag wel even bewegen.
Nu ben ik 32w1d zwanger en is het soms net een golfslagbad in m'n buik, de baby beweegt de hele dag door en soms lijkt het wel of hij/zij er via de navel uit wil. Ook heeft de baby bijna elke dag wel de hik (zoals nu ) dat is een grappig gevoel! Dus als het goed is zal je nog volop beweging voelen de komende tijd. Ook ik keek er toen reikhalsend naar uit, en nu...nu zou ik 's nachts soms wel willen dat de baby even ging slapen en zijn/haar moeder niet wakker schopte!

Geniet lekker van je zwangerschap, ik vond de eerste helft voor bij kruipen maar als ik er nu op terug kijk is het voor bij gevlogen.

groetjes kirsten
32w1d
 
Terug
Bovenaan