hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Hey hallo allemaal,

Grappig, ik weet eigenlijk niet eens hoe ik moet beginnen!!
Zat zojuist een aantal reacties te lezen, en toen dacht ik, kom,laat ik mee ook aanmelden.
Ik ben deze dinsdag 7 weken zwanger en ook voor mij (en mijn vriend) is het allemaa erg onwerkelijk....Dit is ons eerste kindje en was eigenlijk nog niet helemaal de planning, maar o zo welkom!!
We waren namelijk volop bezig met het plannen van onze bruiloft, we gaan 9 juni trouwen!
Vraagje; wanneer moet ik naar de verloskundige bellen om een afspraak te maken?

Liefs juutje

s

hoi hoi ...

alleerst natuurlijk GEFELICITEERD......wat gaaf dat je twee wensen dit jaar allebij uit komen .....ik ben ook getrouwd toen ik al zwanger was ....echt supper gaaf een zwangere buik in een trouwjurk !!!

even antwoord op je vraag ...bij ons in de regio moet je zo snel je weet dat je zwanger bent de huisarts bellen   ....bij je eerste zwangerschap moet je langs komen en dan verteld hij je alles bij een tweede zwangerschap hoef je niet langs te komen maar moet je het alleen melden ( zodat het alvast in je medisch papieren staat ) ...

In de 8ste week moeten wij de verloskundigen bellen en zo rond de 12 de week moeten we een echo maken ....( dit zit bij ons niet in de verloskundigen praktijk)...

maar ik denk dat je er verstandig aan doet om je huisarts te bellen en hem dit even vraagt ...want het kan overal anders zijn....

groetjes marjan

Terug
Bovenaan