hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
mijn naam is wendy, ben  21 jaar oud.

gister heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik ruim 7 dagen over tijd was, de test was positief.

volgende week zo snel mogelijk langs de huisarts om vast te stellen hoe ver ik inmiddels ben.

Dit kindje was niet gepland, maar wel 200% welkom!

ben echt ontzettend blij, al was het gister toch wel even schrikken  ook de vader is ontzettend blij.

hoop hier andwoorden te krijgen op al mijn vragen en onzekerheden,

groetjes wendy

Nou meid,

Gefeliciteerd en welkom! Maar je hoeft niet perse naar je HA toe hoor. Je kan nu al een afspraak maken bij de verloskundige. Mits je ha dat nog doet natuurlijk.
Veel plezier en geniet ervan.

Liefs Reneke

hoi,
ik ben jasmien, 22 jaar oud en nu ong 7 weken zwanger van m'n tweede.
onze oudste was ook een beetje een verassing, maar ook zeer welkom. deze tweede zwangerschap is ook een paar maandjes vroeger dan gepland, maar we zijn er heel blij mee!
groetjes,
jasm.

oeps, wou je ook nog feliciteren, maar bericht was al vertrokken!

bedankt voor alle leuke reacties!

morgen heb ik een afspraak staan om 8.10 dit ook i.v.m mijn hoge bloeddruk.
de medicijnen die ik innam mag ik nu niet meer gebruiken, en kom onder strenge controle bij de verloskundige

ik hoop dan ook dat ik die dag meteen op afspraak kan bij de verloskundige, vertrouw het niet helemaal gezien ik al sinds afgelopen zondag geen medicijnen meer slik en de bloeddruk dus gevaarlijk hoog kan oplopen.........nu maar hopen dat alles oke is met ons kleine wondertje!

groetjes wendy

Terug
Bovenaan