hallo allemaal

na het lezen van veel van jullie berichtjes wil ik me ook even voorstellen: ik ben lis, ongeveer 2 jaar bezig met zwanger worden (en nog een jaar de man zover krijgen) en binnenkort begin ik ook weer met de maandelijkse spannende momenten. Ik heb namelijk een paar maanden ' rust' gehad: ik ben geopereerd aan endometriose en heb daarna een kuur gehad waardoor ik in de overgang ben gekomen. nu dus het spannende moment dat de cyclus weer terug moet komen en alles wat daarmee gepaard gaat. er zijn veel verklevingen weggehaald en dat is redelijk gelukt maar endo is heel vaag; t kan zo weer terugkomen en daarom is t zaak heel snel zwanger te worden. en dan is t ook nog door zo'n operatie minder kans dat t lukt. brrrrrrrr, ik weet nog wel hoe dat was en jullie ook allemaal: vreselijk, die spanning. ik vraag me ook af of er nog dingen zijn die je kan doen om sneller zwanger te worden. met koffiedrinken en alcohol stoppen?ik wil er alles aan doen! ik heb lang getwijfeld over zo'n forum omdat ik bang ben voor negatieve verhalen over endometriose terwijl t zo belangrijk is optimistisch te blijven. maar het is zo spannend en moeilijk allemaal en in m'n omgeving is t toch lastiger te bespreken....hoop dat ik niet te lang van stof ben. allemaal veel succes, lis

He Lis,

Welkom op dit forum. Daar zijn we voor om elkaar te steunen en elkaars verhalen te lezen. Je bent zeker niet te lang van stof hoor. En ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet in je omgeving in de groep wilt gooien, en dat kan wel, en dan blijf je wel lekker anoniem.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, en hoop ik dat je snel zwanger zal worden. Te veel koffie en alcohol is niet goed, houdt het bij 1 koffie, en twee glazen wijn in de week.

En verder ben ik het met je eens wees inderdaad vooral positief, en dan zal je zeker zien dat je echt wel zwanger zal worden.

Liefs Mick

Hoi Lis

Welkom om dit forum, je kunt hier alles vragen en vertellen. Je kunt hier je gevoelens kwijt en de meiden begrijpen je ook en zullen je steunen, althans zo ervaar ik het.

Ik hoop dat jij het ook zo ervaart en dat je blij bent dat je stap hebt genomen om op dit forum je aan te sluiten.

Liefs Molly.

Hoi Lis,

Nou ik wil jou ook veel sterkte wensen want bij mij was op mijn 19e jaar endo geconstateerd, ben eraan geopereerd en heb jarenlang aan de prikpil gezeten.
Nu sinds 1 jaar gestopt ermee en heb gelukkig al heel snel mijn cyclus terug gehad alleen nou blijkt dat mijn aanstaande zwak zaad heeft.

Ik heb het er ook een tijdje moeilijk meegehad maar nu gaan we na de trouwerij (2 juni) beginnen met behandeling iui want het is bij mij ook een zaak dat ik zsm zwanger raak en anders moet ik weer onder het mes...

Succes in iedergeval..
We houden contact..

MoMo

Hoi Lis,

Welkom!!! Is zo fijn om hier af en toe lekker anoniem met elkaar te kletsten. Heb daar zelf een hoop aan, dus jij moet dat ook gewoon lekker doen, en lang van stof ben je zeker niet, als ik soms kijk wat ik hier voor verhalen neerzet (hihi).
Wat naar voor je die endometriose hebt zeg, heb inderdaad gehoord dat het dan moeilijk is om zwanger te worden.
Hoop voor je dat die operatie het gewenste effect heeft voor je en dat je gauw zwanger bent.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan