hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ben weer terug van een weekje wintersport. Jeetje wat is dat hard gegaan. Zal ook wel komen omdat we het dubbel zo druk hadden haha.

Niem hoe is het bij jou. Per ongeluk al een innestelingsbloeding gekregen. Dat zou wel helemaal geweldig zijn zeg!

F wat verschrikkelijk spannend voor je zeg. Morgen de echo zal aan je denken en duimen om kwart voor twaalf. Ben benieuwd of je al het een en ander kan zien. handjes, voetjes e.d. Ik hoorde dat je pas met 20 wkn kan zien wat het zal worden (als je dit al zou willen weten). Leuk leuk leuk

Esther zijn bij jou de rode duivels (of noemen we ze nu even engeltjes) al op visite. Ik hoop het voor je meisje des te eerder kan je aan de klus.

Inge fantastisch dat je het al bent geworden. Ben benieuwd wanneer je met de IUI mag beginnen. Hoop supersnel!

Nou bij mij is er niet veel verandering heb helemaal nergens geen last van. Ja ben een beetje grieperig maar ja dat komt ervan als je met een open raam slaapt bij een graadje of -20. Aanstaande zondag is mijn NOD dus het is weer spannend deze week. Helemaal omdat ik dus nergens geen last van heb. Normaal heb ik nu last van pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, emotionele buien enz enz... Misschien is het een goed voorteken maar ik vertrouw nergens op.

Hè fijn weer terug te zijn!

Liefs
patricia

He patries
Nou gezellig dat je weer terug bent en gelukkig heb je het leuk gehad.
Ecght spannend joh dat je zondag al weet ik hoop voor je dat i wegblijft spannend.
DAt je niets voelt wil natuurlijk niks zeggen.
Ik had 3 eitjes die opspringen stonden dus extra spannend allemaal ik verwacht 16feb mijn nod, maar dat duurt nog wel een hele tijd jij mag eerder.
Ik heb jammer genoeg nog helemaal geen innestelling bloeding gezien maar je wacht het gewoon af.
Meis ik spreek je gauw weer.
DIkke KUS NIEM

Hoi Patricia,

Daar ben je weer! Je hebt dus een lekkere vakantie gehad?

Het wordt een spannende week voor ons!! Ik morgen en jij zondag. Ik heb vandaag een heel slecht gevoel over de zwangerschap.. hopelijk zijn het de zenuwen die "spreken".

Ik houd je op de hoogte! Jij ook veel succes gewenst! (ik had ook geen innestelingsbloeding en geen kwalen dus je kunt nog alle hoop hebben!).

X F.

Hallo vakantieganger!

Geen benen gebroken dus!!! Wel lekker bijgekomen zo te horen!

Zondag dus je NOD en ik lees dat je er weinig vertrouwen in hebt. Je weet het nooit hoor! Die kwalen zijn per persoon verschillend en hoeven er helemaal niet perse te zijn. Ik was er van overtuigd dat ik ongi ging worden en bleek toen toch zwanger. Denk dus niet meteen het ergste!!

x inge

Hoi Patricia,
Lief zeg dat je aan me denkt!
Ik moet morgen nog een pilletje provera slikken en dan is het afwachten...ben best benieuwd wanneer ik ongi wordt....en of de clomid aanslaat. Ik moet geopereerd worden aan mijn knie(meniscus is kapot...) en de ok staat gepland op 3 maart...weet dus niet of dit door kan gaan...we zien wel.
Zondag wordt een spannende dag zeg.....ik duim voor je dat je niet ongi wordt...
Liefs Esther

Hoi meiden,

Niem echt superspannend voor je nu. 3 eitjes jeetje stel je toch eens voor.... Heb je al last van dingetjes of net als ik helemaal noppes nada nietsie. Nou ik duim voor je.

Esther, waarom denk je dat die operatie niet door kan gaan dan. Omdat je het misschien dat net bent of niet. Heb je al contact gehad met je gyn daarover. Lijkt mij wel zo prettig om dat met je meniscus alvast op te lossen. Stel je voor dat die clomid direct aanslaat. (Ohhh hoe geweldig zou dat zijn!) Lijkt me niet echt prettig een kapotte meniscus en een hele dikke buik haha. Wel een heerlijk vooruitzicht nu maar toch niet echt prettig in de praktijk.

Inge, ik heb echt helemaal nergens geen last van. Gister alleen een beetje soort ik moet het worden gevoel maar dat was nog geen kwartiertje. Snap er echt helemaal niets van. Maar we wachten af. Hoop dat het een beetje beter met je gaat meisje. Ik leef ontzettend met je mee.

Nu maar wachten op een berichtje van F. Ben zo benieuwd!

Dikke kus
patricia

Terug
Bovenaan