Hallo allemaal !

Hallo allemaal,hoe is het met jullie ?Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest om te kijken naar m'n ei. Vrijdag was deze 15 en nu 22. Dus hij staat op springen zei ze !!! De samenlevingstest is helaas mislukt dus die wordt woensdag overnieuw gedaan. We waren ,zeg maar, lekker bezig en toen helaas.....daar kwam het al. M'n vriend heeft vanochtend nog z'n best gedaan,maar dat was te kort na de zaadlozing van gisterenavond dus dat leverde niets op voor de test. Woensdag weer een nieuwe kans...hij is ook maar een mens en die druk is voor hem ook lastig af en toe ! Voor half maart hebben we een gesprek bij de fertiliteitsarts en dan krijgen we alle uitslagen en denk plan de campagne. Blijft toch vervelend dat we nog steeds geen enkele uitslag hebben gekregen he ? Raar......Nou,ga gauw aan de klus. Woensdag zal ik jullie weer op de hoogte houden. XXX

Hi xxx,

Succes met het volgende samenlevingsonderzoek dan!Ik vind het alleen een beetje vreemd dat je m na je sprong hebt, ik heb namelijk gelezen en gehoord dat dit vaak voor de eisprong wordt gedaan omdat dan het slijm van de vrouw meer op kan nemen, na de eisprong verandert dat slijmnl weer..
Maar jou gyn zal dat wel weten,
wat ik wel apart vind is dat je nog steeds geen uitslagen hebt..ik geloof dat ik dat eerder met je heb geforumd..
Bij elke (behalve mijn HSG) onderzoek heb ik t steeds te horen gekregen, en nu as maandag moeten we met zijn 2 en komen voor alle uitslagen en hoe verder , dat is 5 weken na het eerste onderzoek, dus best allemaal snel gegaan!!

Ik heb nog wel een tip voor je..op www.freya.nl staat ook van alles over de onderzoeken en uitslagen , en via de bibliotheek heb ik een boekje in handen gekregen dat heet "Zwanger worden via een omweg", van Didi Braat. Daar staan verhalen in van lotgenoten, alles over ivf/isci/hormonen en medicijnen/behandelingen en riscio's, kosten etc...Ik vond het zelf fijn te lezen over al die onderzoeken..zeer uitgebreid en ik een makkelijk taal!

Succes verder! Ik benieuwd hoe het allemaal verder verloopt!

Terug
Bovenaan