Lieve vrouwen (mannen)
Ik wil jullie als aller eerst even een heel mooi en gezond 2008 toewensen.
Volop liefde geluk en vooral vruchtbaarheid.
Dat veel vrouwen (partners) nieuwe kansen krijgen!!!
En al jullie wensen en voornemens uit mogen komen.
Nu zal ik me eerst even voorstellen,
Ik ben suzanne en werk als pedagogisch medewerkster op een kinderdag verblijf.
Samen met mijn partner zijn we nu ruim 1,5 half jaar bezig met kinderen waarvan het laatste jaar serieus.
21 januari heb ik eindelijk na overstap op een andere huisarts een doorverwijzing naar de gynocoloog.
Sinds ik gestopt ben met de pil na 8 jaar gebruik heeft het erg lang geduurd voordat ik mijn cycles weer terug kreeg na 10 maanden kreeg ik voor het eerst weer een ongesteldheid met veel opluchting dit heeft een paar maanden aangehouden...
Ondertussen waarscheinlijk een miskraam gehad maar dat kan de huisarts niet vast stellen...
Tot de laatste maand, ik had enkeld een beetje afscheiding waarvan ik dacht ongesteld te worden...
Dit heeft drie dagen aan gehouden en daarna stopte het.
Ik d8 misschien ben ik eindelijk zwanger, drie testen verder maar steeds negatief.
Onder tussen wordt ik helemaal gek van mijzelf, helmaal omdat ik al een half jaar waarvan ik me bewust ben een aanhoudende pijn in mijn linker onderbuik het is een vaage branderige pijn heel storend vaak heb ik hier de hele dag last van.
De huisarts maakte zich er niet veel zorgen over die gooit het nog steeds op de uitwerking van de pil en terug komen van hormoonen enz..
Zelf denk ik er anders over... afwachten maar.
Ook heb ik al een gedurende tijd last van vocht verlies uit mijn tepel.
Ik wordt helemaal gek van mij zelf helemaal omdat ik het hoe dan ook het niet uit mijn hoofd krijg.
Er wordt vaak wel gezegd zet het uit je hoofd maar ja dat gaat gewoon niet.
Slik toch elke dag foliumzuur en probeer niet te veel te drinken.
Ik hoop hier toch weer contact met mensen te krijgen die ervaringen kunnen delen. En misschien herkennen in mijn verhaal hebben.
Heel veel liefs suzanne
Ik wil jullie als aller eerst even een heel mooi en gezond 2008 toewensen.
Volop liefde geluk en vooral vruchtbaarheid.
Dat veel vrouwen (partners) nieuwe kansen krijgen!!!
En al jullie wensen en voornemens uit mogen komen.
Nu zal ik me eerst even voorstellen,
Ik ben suzanne en werk als pedagogisch medewerkster op een kinderdag verblijf.
Samen met mijn partner zijn we nu ruim 1,5 half jaar bezig met kinderen waarvan het laatste jaar serieus.
21 januari heb ik eindelijk na overstap op een andere huisarts een doorverwijzing naar de gynocoloog.
Sinds ik gestopt ben met de pil na 8 jaar gebruik heeft het erg lang geduurd voordat ik mijn cycles weer terug kreeg na 10 maanden kreeg ik voor het eerst weer een ongesteldheid met veel opluchting dit heeft een paar maanden aangehouden...
Ondertussen waarscheinlijk een miskraam gehad maar dat kan de huisarts niet vast stellen...
Tot de laatste maand, ik had enkeld een beetje afscheiding waarvan ik dacht ongesteld te worden...
Dit heeft drie dagen aan gehouden en daarna stopte het.
Ik d8 misschien ben ik eindelijk zwanger, drie testen verder maar steeds negatief.
Onder tussen wordt ik helemaal gek van mijzelf, helmaal omdat ik al een half jaar waarvan ik me bewust ben een aanhoudende pijn in mijn linker onderbuik het is een vaage branderige pijn heel storend vaak heb ik hier de hele dag last van.
De huisarts maakte zich er niet veel zorgen over die gooit het nog steeds op de uitwerking van de pil en terug komen van hormoonen enz..
Zelf denk ik er anders over... afwachten maar.
Ook heb ik al een gedurende tijd last van vocht verlies uit mijn tepel.
Ik wordt helemaal gek van mij zelf helemaal omdat ik het hoe dan ook het niet uit mijn hoofd krijg.
Er wordt vaak wel gezegd zet het uit je hoofd maar ja dat gaat gewoon niet.
Slik toch elke dag foliumzuur en probeer niet te veel te drinken.
Ik hoop hier toch weer contact met mensen te krijgen die ervaringen kunnen delen. En misschien herkennen in mijn verhaal hebben.
Heel veel liefs suzanne