Al die tijd lees ik eigenlijk alleen nog mee om zo een beetje afstand te bewaren,maar wil nu toch graag even mee praten. Ik ben echt in en in verdrietig. Mijn vriendin is zwanger en daarbij lopen er op het werk erg veel dames met een dikke toeter of gaan dat binnenkort melden. Ik heb in februari een mk gehad en was afgelopen oktober uitgerekend. Ik dacht dat ik het allemaal netjes verwerkt had totdat de dag kwam. Huilen huilen en nog eens huilen. Daarna al die zwanger nieuwtjes en nu heb ik even flink de pest er in. Ik ben nu in ronde 7 na de mk. Daartussen even een paar maanden niets.
Ik vind het zo oneerlijk ook al gun ik het al die anderen natuurlijk best,maar nu eerlijk gezegd even niet. Ik kreeg de cho onder m'n neus tijdens onze teheepauze op het werk en kreeg een wegtrekker........kon haast niet leuk reageren. Ook omdat zij m'n vriendin is en al 12 weken is en al haar andere vriendinnen het allang wisten. Tja...nu ga ik overal op zeuren......Tot gauw,XXX
Ik vind het zo oneerlijk ook al gun ik het al die anderen natuurlijk best,maar nu eerlijk gezegd even niet. Ik kreeg de cho onder m'n neus tijdens onze teheepauze op het werk en kreeg een wegtrekker........kon haast niet leuk reageren. Ook omdat zij m'n vriendin is en al 12 weken is en al haar andere vriendinnen het allang wisten. Tja...nu ga ik overal op zeuren......Tot gauw,XXX