Hallo allemaal!

Met het risico dat het hier het 'weer zwanger na een miskraam forum' wordt, hiertoch ook maar een berichtje van mij.
Ik ben eind december verhuisd, wist toen net een paar dagen dat ik weer zwanger was. Al die tijd kon ik niks laten horen omdat we in het nieuwe huis nog geen aansluiting hadden.
Ik ben de afgelopen dagen erg bang geweest dat het weer mis was, had al een paar weken roze afscheiding en sinds een paar dagen echt bloed... Vanmiddag mocht ik voor een echo en alles is toch goed!!! Ik mag me van de gyn geen zorgen maken om het bloed, moet gewoon accepteren dat het zo is. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en het hartje klopt!

Meiden, dat wens ik jullie allemaal zeer spoedig ook toe!

Liefs, el.

Lieve El,

Jeetje wat zul jij in de stress zijn geweest zeg! Mijn god, ik zou echt helemaal down zijn, en ervan overtuigd zijn dat het vast weer mis zou zijn! Zo zie je maar dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn!

Een nichtje van mij heeft echt gedurende de hele zwangerschap enorm gevloeid! Bij elkaar zeker emmers! Ze is heel vaak naar het ziekenhuis geweest maar is toch bevallen van een prachtige, gezonde dochter!

Wat heerlijk dat alles goed was! Het hartje klopte dus. Was dat niet fantastisch om te zien?

Nou meis, ben blij te horen dat het allemaal goed zit bij jou. Probeer lekker te genieten!

Dikke kus F.

ps: aanstaande maandag komt de mevrouw van Moeders voor Moeders

Hoi lieve F,

Je hebt gelijk hoor, dat was een beetje een verwarrendde zin. Ik ben nu dus bijna 8 weken, maar toen het de vorige keer mis ging was ik al twaalf weken en had ik al twee keer een hartje gezien. De gyn bedoelde dus dat dat wel heel zeldzaam is. Ik hoef dus niet bang te zijn dat dat nog eens gebeurt. Een kloppend hartje met acht weken is echt een goed teken, ook al was het dat de vorige keer niet bij mij.

Doe de groeten aan de mevrouw van moeders voor moeders maandag. Maar zoals je ziet heb ik weer internet, dus we 'spreken' elkaar voor die tijd wel weer toch?!

Liefs, el.

Jaaa!! Gezellig! Heb zoveel aan je gedacht de afgelopen tijd dus ik ben blij dat je weer kunt netten... dat blijkt wel want je hebt ook een reactie op je mail en op het stukje op het septemberforum haha.

Dikke kus F.

Tjemig zeg, wat een angst moet je gehad hebben en wat een opluchting toen je de echo zag.
Probeer de eerste keer een beetje te vergeten en hier met volle teugen van te genieten.

Kon die vloeingen en bloedingen niet zijn doordat je je te druk hebt gemaakt met de verhuizing?

Nou een hele fijne en gezonde zw.schap toegewenst.

Groetjes

Hey El,

Wat super joh!
En nu heb je ook nog de bevestiging dat alles goed zit!
Het genieten kan beginnen!!!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Groetjes, Monique2

Terug
Bovenaan