Hallo allemaal

Hallo allemaal

Ik ben Dewi en ik ben nieuw op deze site.

Ik heb op 18 februari een miskraam gehad, met alsnog een een curettage omdat ik veel bloed verloor.
Ik wist op 14 februari dat het vruchtje met 6 weken is afgestorven, terwijl ik bijna  negen weken zwanger  zou zijn.
Dit deed me erg veel verdriet, ook omdat we er al even mee bezig waren.
Gelukkig heb ik al een gezonde dochter, en mijn vriend heeft ook een gezonde dochter, maar toch..

Nu nog  ,huil ik bijna elke dag, ben snel  op mijn tenen getrapt, voel me niet altijd  begrepen. Voor de buitenwereld en mijn gezin kan ik niet altijd verdrietig zijn, en hou ik me groot.

Zijn er nog meer die dit hebben ervaren?

Groetjes Dewi

Hoi,

Helaas zijn er velen die dit ook mee hebben gemaakt. Er is niet voor niets een forum aan besteed! Ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad bij 6 weken en 3 weken terug ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...tja, 2x vette pech!!
Het is heel moeilijk af en toe, de droom die (voor nu) in duigen valt, al die ideeen die je al in je hoofd hebt over hoe het zal zijn etc. Het helpt mij heel goed om er veel over te praten/ schrijven. Zo kan ik het een plekje geven en weer verder want ik ben er van overtuigd dat het nog gaat lukken en we echt een kindje zullen gaan krijgen!!
Wens je bij deze heel veel sterkte!

Groetjes
Ineke

Ha Ineke

Bedankt voor je reactie.

Ik vind het fijn dat er zo ´n site is. Dat iedereen zijn verhaal kwijt kan, die het zelfde hebben meegemaakt.
Ook al heeft iedereen een verdrietige tijd.
Je steunt elkaar wel.

Ik wens jou ook veel sterkte toe.

Groetjes Dewi

Terug
Bovenaan