hallo allemaal

Ik ben al even niet meer geweest. En nu kom ik terug is er ruzie. Ik snap er helemaal niks van. Het is toch allemaal niet nodig?! Maar goed, is iedereen bekomen van de storm? Hier is het allemaal wel meegevallen... gelukkig. Hoop dat er bij jullie ook geen schade is. Al las ik van 1 iemand dat er dakpannen naar beneden waren gevallen jeetje zeg! Met Tyche is ook alles goed alleen ze wil al een paar dagen overdag niet meer slapen. En ze wordt er niet eens vervelend van. Ze is zo'n lachebekje. Maar ja, van mij mag ze toch wel een keer gaan slapen. Nu ligt ze in haar box te gillen. Vind ze leuk en dat gaat dan heel de dag zo door. Maar ze is zo'n schat en knuffeltje. Ik had toch maar een speelkleed gekocht ondanks dat ik het zo duur vond. Ik heb er geen spijt van. Als ik zie hoe goed ze erop speelt en hoe blij ze dan is... geweldig!
Vanavond hebben we een feestje want haar peettante doet haar vormsel. Morgen gaan we met de oudste 2 schaatsen en dan ga ik met mijn moeder en Tyche daar maar koffiedrinken. En verder hebben we geen plannen voor het weekend. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en ik hoop dat mensen ophouden met personen afzeiken want ik vind dat echt niet nodig.

Groetjes Kirsten en Tyche

oh ik was nog even vergeten dat Tyche ook heel af en toe al een beetje brabbelt. Lees: baba, gaga en ze heeft ook al 1 woordje gezegd namelijk 'koe' (hihi vond ik niet zo leuk aangezien ze mij aankeek hihi)

Hoi Kirsten,

leuk dat je erweer bent!
Ik leg altijd gewoon het boxkleed op de grond, daaronder nog een dekentje en mijnheer kan ook lekker op de grond spoken.
Zo kan je er zelf ook bij gaan liggen om mee te spelen, wel zo gezellig he!

Fijn weekend!

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

Terug
Bovenaan