hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.. hier ben ik weer een keertje, yara
mijn mama was hier een tijdje terug om te vertellen dat we weer wat vaker kwamen..ik helemaal blij....... brengen ze me die weken er na bijna elka dag bij opa en oma omdat ze ons nieuwe huis moeten verven en behangen!! dat was niet de afspraak..

maar goed.. mn kamertje is klaar.. de rest van het huis ook en nu we dus verhuisd zijn heeft mama belooft echt weer actief mee te doen!

en aan mij de eer vandaag omdat aan jullie te vertellen.. mag ik nog vriendjes met jullie zijn???

kus van yara en van mn mama jose

ik heb echt een onwijs gave kamer nu! appeltjes groen met roze en oranje..en allemaal bloemen, oma moest direct denken aan toen ze jong was..(lekker flower power)

Dat klinkt erg gaaf! Dus mama heeft zich lekker uit kunnen leven  Heb je al een foto (hint hint)?
Groetjes mv Thom

Tuuuuuuuuuurlijk Yara, je bent meer dan welkom! Ik hoop vaak nog wat van je te lezen!
Mazzel!
Kian

Nou Yara, hier is iedereen welkom, maar meisjes met zo'n mooi koppie helemáál  hoor!!!  

Groetjes van Fabio

dankjulliewel.. enne mijn mama heeft foto's gemaakt van mn nieuwe kamer en die komen zeker weten hier te staan!
(ik lig nu trouwens al een tijdje bloemen te tellen hoor ;) )

kus van yara

Terug
Bovenaan