hallo allemaal!

hallo,

ik zal me even voorstellen!
ik ben Wilma en 24 jaar en ben 27 januari 2007 bevallen van een dochter Jasmijn Aniek!

ik ben erg blij met deze forum want ik zat vorige week al met mijn handen in het haar en moets toen advies vragen op een andere forum!

mijn dochter wilde niet slapen op haar eigen kamer en alleen maar bij mij in bed! heel gezelllig hoor! maar dat moest maar niet zo blijven!
ook vroeg ze om het uur a twee uren om voeding!

ik heb nu andere voeding en nu vraagt ze netjes om de vier uur! en ze slaapt op haar eigen kamer met een radiootje heel zachtjes aan en nu wil ze daar wel slapen!
s'avonds vaak van zes tot een uur of negen haar huiluurtje maar het gaat verder super!

wel moet ik er om denken dat ze overdag niet te veel prikkels krijgt want dan is ze de hele nacht onrustig ben ik achter gekomen!

ik ben verder ontzettend wijs met haar, het is een prachtig meisje en ik geniet erg van haar!

nou de groetjes allemaal! en iedereen nog gefeliciteert met jullie kleine wonder!

liefs Wilma en Jasmijn

Hoi Wilma,

Welkom!

Wat fijn he, dat je na een paar weken gelukkig steeds een beetje meer doorkrijgt 'hoe ze werken'...  Ik kon me een week of 2 geleden niet voorstellen dat ik ooit een tweede kindje kon krijgen. Want ik vond dit meisje zooooo lief, maar was er 24 uur per dag mee bezig. En nu, nog geen 2 weken later, zitten we veel meer in een ritme, is Esther blijer, heb ik meer tijd voor alles en wil ik er nog wel zo'n handenbindertje bij over een tijdje...

Mag ik vragen welke voeding jij gebruikt? Want ons meisje redt het op nutrilon hypo-allergeen ook geen 4 uur, maar komt vaak na 3 uur alweer, ook op grotere flessen. Heb jij iets voor hongerige baby's, of gewoon andere voeding?

Groetjes,

Eveline

Haha wat herkenbaar dit .
Ikzelf ben 26-01-07 bevallen van een zoon was 27 jan uitgerekend
Ook ons zoontje slaapt alleen met de radio aan.
Gelukkig slaapt hij wel al redelijk door.
Heb niks te klagen als hij om 24.00 zijn laatste voeding krijgt slaapt hij tot 6 a 7 uur door.
Gemiddelt 2 x per nacht eruit.
Nog gefeliciteerd met jullie dochter.
en groetjes Sylvia

hallo,

ik gebruik voor Jasmijn nutrilon voor hongerige baby's en ik had eerst van friso 1 de normale licht verteerbaar!
en nu komt ze precies om de vier uren, ik kan de klok er op zetten bijna hihih!

ze krijgt om 10 uur s'avonds haar laatste voeding en dan om twee uur en dan om 6 uur s'schtends!

op zich wel een lekker ritme!

ik ben dus niet enige moeder met een kindje die met een radio aan slappt hihihi!
toevallig dan hij van 26 januari is! ik was uitgerekent op 15 februari, Jasmijn is dus drie weekjes te vroeg!
het is bij mij opgewekt omdat ik toen ik 35 weken z3wanger was zwangerschapvergistiging kreeg! met 36 weken zwanger lag ik in het ziekenhuis en met 37 weken ben ik ingeleid!

nou ik ga nu even lekker naar buiten met haar even een wandelingetje naar het dorp!!

doei doei!

liefs Wilma

Hoi Wilma,
welkom op dit forum. Leuk hoor om hier samen verder te kletsen. Met alle nieuwbakken mama's ook van buiten het januariforum.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

hoi wilma.welkom hier.ik zag je al veel op de andere forums.
even over die voeding he;ik heb friso hypo-allergeen.friso is volgens de kraamzorg en vk zo fantastisch omdat t zo licht verteerbaar is.nu komt boas ook krap binnen de 3 uur,soms alweer na anderhalf uur en heeft dan echt honger.zouden ze het gewoon te snel verteren omdat het lichtverteerbaar is?ik wou al overstappen op friso normaal,maar misschien kan ik dan beter nutrilon nemen?ik wou eigenlijk bij frisolac blijven,ik had al hele scenario's in mn hoofd als ik overstap op nutrilon of similac dat boas dalijk niet meer kan poepen ofzo.
nu ik jou verhaal lees ga ik me er toch nog eens in verdiepen.
groetjes kari

ja ik had ook froso normaal, die is ook licht verteerbaar!
daar had ze niet genoeg aan, toen heb ik dus die nutrilon voor hongerige baby's gehaald maar ik heb het wel rustig opgebouwd. ik heb eerst zo'n drie dagen de friso en de nutrilon gemengd! ik deed er dan steeds meer nutrilon bij en dan minder friso!
jasmijn poept nog steeds erg goed en ze heeft nu zelfs minder last van krampjes met deze voeding.!

succes met de voeding!

hoi,
Je kan de friso normaal ook mengen met friso extra, dat doe ik ook en werkt super!
Overdag doe ik 4 schepjes extra en 2 normaal en voor de nachtvoeding 6 schepjes extra.
En mijn kleine slaapt heerlijk door van 23.00u tot 7.30u...
Mocht je van voeding wisselen reken dan wel op 3/4 dagen krampjes e.d. maar daarna is het feest!
Als de ontlasting hard word heb je daar druppels voor van vsm, die schijnen wel te werken.
Suc6!
Denise

Terug
Bovenaan