hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal op het najaar 2006 forum, ik kom van het dec forum en ineens zijn we met zijn allen aan elkaar gekoppeld, gezellig!
Ik ben patricia, mama van Max van 9 mei 2005 en van Liv, 14 december 2006.
Groetjes,
patricia

heeyyyy jij ook hier!! hahaha
Ik ben trouwens ' mickey' mama van Katie geboren op 14-01-07! Ik hoor dus eigenlijk op het voorjaar 2007 forum thuis, maar ik zat ook altijd op het decemberforum want daar was het altijd erg gezellig!!!

Grrrrr, zonder aankondiging zitten we ineens hier! Ik vond het nog wel zo gezellig op het december forum. Ookal zat ik de laste week ook bij november.
Nou ja..... zullen we maar gaan hyven ?

Groetjes,
Natasja

goh, kijk je een uurtje even niet op het forum is het december forum ineens opgedoekt en zijn we hier!
Nou ja, ook gezellig toch?

Groetjes Lilian

Ja, inderdaad, ik schrok helemaal!!! Ik denk daar gaat mijn verslaving!! Hahahaha
Maar gelukkig kunnen we hier nu gewoon nog even verder gaan! En met zo'n grote groep is ook wel leuk, lekker veel te lezen en te antwoorden!
Zit ik nog langer op de pc elke dag....hahahaha....ik hou nog geen tijd meer over zo!

Trouwens, ik ben 4dec, mama van 1 dochtertje van 23 November (was op 4dec uitgerekend)!

Ik was even lekker buiten met Hannah aan het wandelen, meteen maar even boodschapjes gedaan voor het avondeten.
Is ineens het november forum weg...

Hier is het nu vast ook gezellig druk...

Ik ben trouwens Karin, en op 20 november 2006 (13 dagen na uitgerekende datum) ben ik de trotse moeder van Hannah geworden.

Heeee allemaal,
Ik ben Chrisja (van het decemberforum), mama van Willem (29-12-2006), Jacob (28-5-2005 en Janne 27-9-2003).

dan meld ik me bij deze ook maar hier aan

heb al wel een voorstelling gedaan bij 'onderwerpen' maar ik ben dus Renate, mamma van Randy (18-2-2003) en Everest (30-12-2006)

en ik heb ook Hyves hihi: http://sil-ly.hyves.nl/

Terug
Bovenaan