hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik ben lot, vierentwintig jaar, en woon samen met mijn man en dochtertje van acht maanden.

Afgelopen weekend hebben we een zwangerschapstest gedaan waarbij we verrast werden met een positieve uitslag.
Onze prachtige dochter is net een beetje baby af aan het raken en nu staat de volgende alweer klaar om over ongeveer acht maanden te verschijnen.
Ben erg benieuwd hoe druk ik het ga krijgen maar we hebben er ook heel veel zin in.

Vandaag mijn oude verloskundige maar eens bellen om een afspraak te maken voor een echo om te zien hoever onze kleine spruit precies is.

Vorig jaar zat ik ook op het forum bij april 07 en heb daar leuke contacten aan over gehouden.

Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat.

Liefs Lot

Hej Lot!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend weer he? Ons zoontje is net 9 maand, en ik ben nu 7 weken zwanger (uitgerekende datum 23 aug.) Ben ook heel benieuwd hoe het straks allemaal zal gaan; 2 kindjes dicht op elkaar. Maar ook wel erg leuk!
Groetjes Mar

He Lot

Wij hebben zelf een zoontje die in maart 3 wordt en ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger van de tweede. Wij hebben heel bewust gewacht met een tweede krijgen omdat het ons te druk leek. Maar dat ervaart iedereen gelukkig anders.

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van en inderdaad hou je hier misschien weer leuke contacten over.

Groetjes Frupke

Dankje voor alle leuke reacties!

Ik ben gister voor de eerste keer naar de vk geweest en die schatten naar aanleiding van de hoogte van mijn baarmoeder, mijn zwangerschap op 10 weken al.

Vanmiddag om 16.10 heb ik een afspraak bij de gyneacoloog voor een echo om precies te zien hoever ik ben en of alles dus in orde is. Ben best zenuwachtig maar kijk er ook erg naar uit.

Hoe gaat het bij jullie allemaal tot nu toe?

Liefs Lot

Terug
Bovenaan