hallo allemaal

hoi hoi

ik zal me even voorstellen ik ben jessica 20 jaar en in verwachting van de 2de ben 18 sep. uitgerekend

ik zat eigelijk altijd op het zomer 2007 form omdat ik ook een dochtertje heb van bijna een jaar

ik weet het ben snel weer zwanger was ook wel schrikken in het begin maar ja natuurlijk welkom.. het zal een drukke tijd voor me gaan worden strakt als die andere spruit er is maar aan de andere kant als ze eenmaal wat ouder zijn ben je er ook weer vanaf

wil iedereen super veel suc6 wensen met haar zwangerschap  

groetjes jessica  

hoi jessica,

Ik ben nancy ik ben 24 jaar en ben ook zwanger van de 2e en ik ben 17 september uitgerekend. Ik zat vorig jaar op het juli 2007 forum. Ik ben op 26 juli van een dochtertje bevallen. Bij ons was het een bewuste keuze om ze snel achter elkaar te krijgen, dan hebben ze ook veel aan elkaar. Druk zal het zeker worden maar als je een kindje van 2 rond hebt lopen is het ook druk.

Groetjes Nancy (mamma van Fenna) en 13 wk zwanger van nr 2.

hoi nancy,

wat leuk joh mijn dochtertje is van 11-06-07 en ik ben 18 sep uitgerekend.. bij ons was het ook gepland maar omdat ik altijd heel onregelmatig ongesteld ben hadden we het idee om in december te beginnen omdat het nog wel even kon duren maar ja was gelijk raak  en zo snel hadden we dat ook weer niet verwacht.

groetjes jess

Terug
Bovenaan