Hallo allemaal!!

hallo mede mama's in spé,

Hier ook een nieuwe februari hope to be mum!! Spannend, het wordt onze 2de spruit, we hebben al een prachtig zoontje van bijna 14 maandjes met de naam Justin tarachand! Weer helemaal spannend dus nu!!! heb hiervoor 3 miskramen gehad helaas, allemaal tussen de 4 en 6 weken....maar hopelijk gaat het nu goed he, duimen maar!!

Hoe voelen jullie je?? ik heb wienig klachten alleen krampjes en wat meer moe, maar verder nog niks!!

Nou, allemaal alvast gefeliciteerd natuurlijk en een mooie en fijne zwangerschap gewenst, een prachtige beeb in februari en dat het hier maar heel gezellig mag worden!!! We proberen hier het gezelligste forum te maken oke hahahaha

knuf sweety

Hoi! Gefeliciteerd! Jeetje.. 3 miskramen gehad hiervoor.. pff.. ik duim hard voor je dat het nu goed gaat! En je hebt al een zoontje, mooie naam trouwens!

Ik moet vooral vaker plassen, verder wat gerommel in m'n buik. Vorig jaar november werd ik zwanger, maar met 9 weken bleek er alleen een  leeg vruchtzakje te zijn. Ik heb de natuur z'n gang laten gaan en drie weken later stootte m'n lichaam het vruchtzakje af.. pff.. dat was echt een ellende zeg.. zoveel bloed, stolsels, weefsel.. ben er twee keer van flauwgevallen. Ik hoop ook zo dat het nu goed mag gaan... we duimen!!

groetjes!

Hi girls,

ik was gister zo blij, maar nu heb ik mijn twijfels. Ik heb gister wat bloed verloren, gelijk in paniek natuurlijk. Mijn vriend ook en wij met z'n allen naar het ziekenhuis. Maar helaas de dokter kon niks zien. Ik had er ook menstruatiepijn bij in mijn buik. Ik moest maar gaan liggen en magnesium innemen. Ben gelijk naar bed gegaan. De pijn ging gelijdelijk weg, maar vannochtend weer wat bloed. Nu durf ik amper naar de w.c. te gaan. En van de dokter gewoon afwachten omdat het nog te vroeg is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben ik nog zwanger? Ik heb ook geen zwangerschapsverschijnselen meer of zit dat tussen mijn oren? Pfffff.....ik weet het niet meer. Help!!

Rastababy

Lieve Rastababy,
Jeetje, wat zal dat schrikken zijn geweest!!! Ik lees al aardig lang mee op forums en daar hoor je wel vaker dat je in het begin van de zwangerschap nog wat bloed kan verliezen. Het hoeft niet meteen te betekenen dat het mis gaat. Maar er zal inderdaad niets anders op zitten dan te wachten. Ontzettend moeilijk natuurlijk. Ik wens je heel veel sterkte toe en laten we hopen dat je kleine ienieminiebeebje gewoon lekker doorgroeit!
groetjes,
Kipling

Hi meiden,

jammer, maar ik heb een miskraam. De stolsels komen eruit, dus veel hoop heb ik niet meer. Volgende keer beter.

Ik wens jullie veel succes met jullie zwangerschap. Kan je mij van de lijst halen Juicy?

Groetjes Rastababy

Oh Rastababy.. wat schrik ik hier van. Wat ontzettend klote voor je meid! Heel veel sterkte gewenst.. ik hoop dat het heel snel weer raak mag zijn..

Liefs
Juicy

He getsie rastababy, hiervoor had ik deze topic niet geopend he....Ik weet wat je nu doormaakt meis, heb al 3 keer een miskraam gehad....kan je alleen maar sterkte toewensen en probeer het een plekje te geven tzt. Hopelijk een betere zwangerschap in de toekomst, alhoewel je daar nu niks aan hebt he...veel succes meis!

knuffel, sweety

Terug
Bovenaan