hallo allemaal

ik heb een hele poos niks van mij laten horen. en wil nu toch proberen om meer te schrijven.
ik ben nu 18 weken en 4 dagen zwanger.
het gaat op zich wel goed alleen dat ik veel last van mijn buik heb. erg lastig en pijnlijk. ze weten ook niet hoe het komt. als ik een drukke dag heb gehad heb ik er meer last van. dus ik moet het rustig aan doen en opletten met tillen. heb ook wel het idee dat het iets van harde buiken zijn. gisteren toen ik 's middags in bed lag voelde ik het aanspannen. beetje vroeg die harde buiken (als het dat is) ff in de gaten houden denk ik en anders de vk maar weer bellen.

heb trouwens ook nog een dochtertje van bijna 1,5. een echte meid waar we soms wel wat mee te stellen hebben. verder is het een schat hoor. ze is heel lief en kletst de hele dag door en loopt sinds een aantal weken ook. geweldig om die ontwikkeling te zien van haar. ze vind de baby in de buik ook erg leuk. ff een aai over de buik en een kus. nu heeft ze mijn navel ook uitgevonden en drukt daar op.

groetjes sibje

hallo
wat vervelend zeg dat je zo'n last heb van je buik Lijkt mij ook dat het iets van harde buiken zijn Even een tijdje rustig aan doen dus voor zover mogelijk dan want is natuurlijk niet altijd even makkelijk als je er nog een hebt lopen
mira mv marek en 19 weken zwv ??

Hoi Sibje,

Ik heb ook al een tijdje snel last van mijn buik. Inderdaad rustiger aan doen helpt enorm.

Sterkte met je buik en je kleine (b)engel, het is zo'n leuke leeftijd 1.5 jaar :).

Lieve groeten, Nanda

Terug
Bovenaan