Hallo allemaal.....

Ik wou me even voorstellen, mijn naam is mirjam ben 35 jaar en zwanger van ons eerste kindje...!!

was 21 jan gestopt met me pil en gelijk zwanger wohhh   ik sprong een gat in de lucht, had nooit gedacht dat het gelijk raak zou zijn.
Dacht dat het nog wel een jaartje zou duren.. maar niet dus en dat op mijn leeftijd hahha niet dat ik zo oud ben maar jah ze zeggen dat je toch minder vruchtbaar wordt als je de 30 bent gepaseerd..

Groetjes mirjam

quote: Lieve_Marieke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2009 21:41:45'));

Super! Gefeliciteerd!!!

Weet je al wanneer je ongeveer ben uitgerekend?

heb nog een verhaal geschreven hier boven....  
het is een beetje een lang verhaal geworden hihi maar moest het even kwijt.

Als het goed is ben ik 1november uitgerekend?

en jij?  

Hoi Mirjam
ja wij oudjes doen het zo gek nog niet, haha. Ik ben inmiddels 36 en heb een zoontje van 9,5 maand (na 3 rondes zwanger) en heb net gister weer getest en wat blijkt na 2 rondes alweer zwanger!!! Ook deze keer dachten wij dat het zeker een jaar zou duren, wat een grap.
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Zeker een eerste keer zwanger is echt zó bijzonder. Een hele nieuwe wereld gaat er voor je open. Geniet er lekker van, het is voorbij voordat je het weet. Tenminste als je  niet al  te veel kwalen hebt. Ik hoop dat deze keer bij mij gaat lijken op de eerste, geen noemenswaardige kwalen.. Maar eerst even die eerste spannende periode door..
Groetjes Kuif

Hoi Mirjam,
lees net je hele verhaal over het bloedverlies. Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Maar dat kloppende hartje is natuurlijk helemaal geweldig.
Kom ik aan met lekker genieten zonder kwalen, sorry hoor.
Ik hoop voor je dat het nu wat rustiger voor je wordt.
Groetjes Kuif

Terug
Bovenaan