Hallo allemaal

Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en ik ben heeeel erg blij! Maar het is nog zo verschrikkelijk onwerkelijk...soms denk ik: het zal toch wel echt zo zijn??? Ik ben benieuwd of iemand dit herkent?
Groetjes

Ja echt wel! Toen ik net positief had getest ben ik wel 30 keer naar de badkamer gerend om de test nog eens goed te bekijken, heb ook nog een extra test gedaan ;-)

Maar zelfs nu, ik ben nu 37 weken (en een dag) en het is nog steeds onwerkelijk, ook al voel ik die kleine heel veel. Ik denk dat dat zo blijft tot je je kindje ziet. Het is zoiets bijzonders, om zo'n wondertje in je te hebben groeien. Probeer lekker van elk moment te genieten.

In ieder geval heeel erg gefeliciteerd!

Bij mijn eerste, zeer gewenste, zwangerschap raakte ik zelfs een beetje in paniek. Nu is er geen weg terug meer! Maar je hebt gelukkig nog een lange tijd om er aan te wennen.

Omdat ik totaal geen kalchten had, kon ik het bij de eerste echo (met 9 weken), pas echt geloven dat ik in verwachting was.
Ben nu 30 weken en geniet er echt heel erg van.

Geniet van dit grote geluk. Gefeliciteerd,

Groetjes, peet.

hoi
ik herken het ook. ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. ik kan het haast niet geloven.
heb wel 3 testen nu gedaan en nog van joeppie.

dit word me 2 de maar toch is het weer spannend.

wel last nu van het gevoel dat ik ongesteld moet worden het zurdendige gevoel. maar leest dat het wel vaker is.

gefeliciteerd ieder geval

hoi,

ook ik herken het,want heb vanmorgen positief getest!! heb ook 2 testen gedaan,ook die van clear blue,en ja hoor zwanger 3plus..omdat ik sinds maart nog maar 2 keer ongesteld ben geweest dacht me ha aan pco..dus had een afspraak staan voor 10 nov bij de gyn,en al 2weken pijnlijke borsten en nu dus zwanger!! ben dus volgens de test meer dan 5 weken zwanger..nou ja maandag maar ha bellen.

gefeliciteerd allemaal!!

liefs zonnetje

ja heeeeeel herkenbaar, test gedaan, 100x kijken of het echt is, naar werk van mijn vriend gereden en hem laten zien, snel echo gehad maar was nog niks te zien, heel teleurstellend maar kwaaltjes in overvloed en volgens moeders voor moeders gierden de hormonen door mijn lijf. volgende week 2e echo ( ben dan rond 8 weken) en zo spannend, ergens geloof ik het pas als ik het opd e echo kan zien.
het blijft toch ergens onwerkelijk, ik vraag me af of dat verdwijnt wanneer je bevallen bent

Terug
Bovenaan