Hallo Allemaal

Gisteren heeft de test een heel licht streepje laten zien.. Dus heel voorzichtig ga ik me verheugen op 30 juli 2010 (mijn uitgerekende datum).
Ik ben Claudia, 35 jaar en moeder van 2 lieve zoontjes (2 en 3 jaar).
Ondanks dat het de derde zwangerschap is, vind ik het toch weer erg spannend, kriebels in mijn buik.
Mijn jongste zoontje heeft een ernstige stofwisselingsziekte, erfelijk, dus wordt het extra spannend. Als het goed is kunnen we middels een vruchtwaterpunctie zien of de baby ook de ziekte heeft. Maar voor nu toch echt even GENIETEN van weer een wondertje in mijn buik!

Gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben zwanger van de tweede en vindt het spannender dan de eerste. Geniet er maar weer lekker van en ik hoop voor je dat dit kindje helemaal gezond is. Mijn dochter is slechthorend, maar bij dit kindje kunnen ze pas kijken of het het ook heeft via de gehoortest als hij/zij geboren is.

Groetjes Margot mama van Daphne

Hoi!

Ik 'ken' je van het forum van onze oudste kinderen. Schrijf hier onder een andere naam dan daar. Hoe is het met je jongste mannetje? Gefeliciteerd met je zwanger! Hopelijk kun je er een beetje van genieten en is de vruchtwaterpunctie straks goed.

Liefs.

Hoi Raeven,

Ben natuurlijk benieuwd wie jij dan bent haha! Maar ik begrijp dat je dat nog even voor je houdt.
Met de kleine gaat het op zich wel goed. Dankzij sondevoeding heeft hij zich weten te ontwikkelen tot een 'normaal' jongetje, maar dan wel met een vervelende ziekte. Er staat hem in ieder geval een levertransplantatie te wachten, maar wanneer dat weten we niet. Hij wordt namelijk pas getransplanteerd als zijn leverfunctie gaat falen. Ze kunnen niet aangeven wanneer dat gaat gebeuren, alleen dat het gaat gebeuren. Dit is wel frustrerend. Daarnaast kan de 'ziekte' nog toeslaan in hart en/of hersenen, dus dat geeft wel veel onzekerheid naast de zorgen. Maar al met al gaat het voor nu dus eigenlijk best goed. Nu ik zwanger ben, kan ik ook even mijn gedachten op iets anders zetten. Dat is wel fijn.

Gr Claudia

Hey Claudia,

Ik schreef voorheen veel op het forum, maar de laatste tijd niet meer zo. We willen even de eerste echo afwachten voordat we het nieuws vertellen.

Ik weet nog dat je bij de zomermama's schreef over de levertransplantatie. Kunnen ze als het tijd is om te transplanteren vooraf al een goede match vinden of wordt dat dan pas bekeken?

Kan me enigszins voorstellen dat jullie altijd bezorgd zijn en allerlei scenario's in jullie achterhoofd hebben. Fijn dat het ondanks alles allemaal best goed gaat.

Liefs,
Raeven

Terug
Bovenaan