hallo allemaal.

Hallo allemaal,

Kunnen jullie er nog iemand bij hebben in deze mamaclub? (kon 'm eerst niet vinden, zocht op baby.jongegezinnen)

Misschien hebben sommigen al vragen/reacties van mij gezien op t babyforum. Ik ben ook in april (19-04-2010) bevallen van een gezonde zoon, Joas. Inmiddels is hij al weer 4,5 mnd en weegt hij 7240 gram en is 66,5 cm lang. Ik geef flesvoeding, bv lukte niet. Volgens cb geef ik m teveel eten, maar als je t mij vraagt ist gewoon een gezonde grote jongen.

Volgens mij wordt deze mamaclub aardig bijgehouden. Ik hoop dat ik daar ook aan mee kan doen: soms is 't thuis best saai. Ik werk nog maar twee dagen, wel speciaal voor men kindje, maarja die slaapt nog best veel. Zal straks wel beter worden denk ik.

Groetjes,
Mamma van Joas.

hoi mamma van joas, welkom bij de club!!! leuk dat je ook ideeen komt wisselen. ook bij mij zei het cb afgelopen maandag dat ik mij dochtertje teveel eten geef maar ja zij is tevreden zo dus doe er helemaal niets aan!!!

groetjes non
kleintje is van 27-4 en is 63,5 cm en weegt 6,9 kilo schoon aan de haak ;)

Hallo allemaal,

leuk om de reacties te lezen!
Ik werk bij een gemeente bij de postverwerking en archiefzaken, wat nu allemaal digitaal gaat worden, 2 daagjes in de week.
@ nonnie26:
Ik heb ook nog een reactie gegeven op je opmerking bij babyforum:klagen over cb.
Je hebt helemaal gelijk en als de kleintjes tevreden zijn is 't best. Als ze gaan lopen worden ze wel weer slanker. Zo'n lief klein mollig (oke, niet te mollig dan) babylijfje is toch zo schattig. Verder zijn ze gelukkig wel heel tevreden bij cb over Joas. ( Hij alleen niet over hen na drie keer prikken, arme vent. Vorige keer wist ie het nog en ging ie van tevoren al huilen :'-(. )

Terug
Bovenaan