hallo allemaal

Hoi,

Ik ben nu 13 weken zwanger en wil me bij deze even voorstellen. Mijn zwangerschap is tot nu toe nou niet helemaal soepeltjes verlopen.... maar de baby maakt het goed, en daar gaat het uiteindelijk om toch? Ben al wel ruim 6 kilo aangekomen oefff... en dat terwijl ik niet echt veel meer eet dan normaal. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik ook al zo bizar snel aan maar goed is er toen ook weer van af gegaan, dus vertrouwen dat dat dit x ook zal lukken :)

Hoi Diana!

Welkom bij de club!
Wat fijn dat het nu goed gaat en dat je de eerste 12 wekengrens bent overgestoken.

6 kilo, wat raar zeg zoveel al in het begin. Hoe kan dat? Zou je veel vocht vasthouden ofzo?
En reken maar dat je straks met twee kinderen het ook weer zo kwijt bent! daar ga ik voor mezelf wel vanuit!
Ik eet toch wel wat meer dan normaal naar mijn idee maar ben tot nu toe 0,7 kilo aangekomen. En die zitten allemaal in m'n borsten denk ik Lol!!

Nou, ik hoop dat alles nu soepeltjes voor je gaat verlopen!

Kim

fijn dat je al over de magische grens bent! volgende week ben ik 12 weken ga ik vanuit...

je ziet dat er zoveel verschil zit in wie er veel aankomt en wie juist niet... tegenwoordig kijken ze niet zo nauw naar de gewicht! als je maar gewoon goed eet!

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club!!! Ook ik ben al wat aangekomen hoor. Hou meteen veel vocht vast. Vorige zwangerschappen kwam ik in totaal 25 kilo aan... Maar t voordeel met vocht is dat je t heel snel weer kwijtraakt na de zwangerschap. Was binnen 4 maanden weer alles kwijt en had weer maatje 34/36. Hopenlijk is het bij jou dus ook vocht!!!!

Terug
Bovenaan