Hallo allemaal

vlijtige mama

New member
Hallo,

Ik stel me hier ook voor; Ik ben Mama van Isabelle (geboren 05-04-2008, dus bijna 3) en sinds gisteren weten we dat ik zwanger ben van de tweede!
Bij beide zwangerschappen was het in ronde 3 raak.
Ik schrijf waarschijnlijk niet zoveel, maar omdat ik het nog even stil wil houden op het andere forum waar ik schrijf vind ik het wel erg prettig dat ik het hier al kan vertellen.

Alle andere zwangeren bij deze ook gefeliciteerd!

Groetjes Mama van Isabelle
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Hier ook zwanger van de 2e alleen is onze dochter fleur 2 jaartjes jonger..;) is vandaag 1 geworden!!
Hier ook beide zwangerschappen 2e en 1e keer raak..dus erg geluk!

geniet van je zwangerschap

 
Gefeliciteerd en welkom!!

Voor mij is het ook de 2de zwangerschap, bij mij heb het dit x een jaar geduurd en met de 1ste duurde het 2 1/5 jaar, en toen uiteindelijk via hormonen zwanger geworden En voor jullie alleen maar fijn dat het zo snel gelukt is, ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik een jaar ook niet echt lang vind!! Er zijn mensen die er veel langer over doen, en nog veel meer moeten onder gaan!!!

Groetjes
 
Hoi!

Ik ben wat meer vermoeid dan anders en mijn borsten branden soms uit mijn lijf, het voelt af en toe echt aan alsof ze in de fik staan!
Verder plas ik wat vaker en meer, maar ja... drink ook iets meer dan normaal omdat dat nu eenmaal moet.
Verder ben ik (afkloppen!) niet misselijk en dat ben ik de eerste keer ook niets geweest dus ik heb goede hoop dat het ook niet komt.

@barmirjoe: wat balen dat het beide keren niet zo snel ging (ik vind de derde ronde echt snel hoor!), maar wel super dat je nu weer zwanger bent.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan