hallo Allemaal

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorige week heb ik mij voorgesteld op dit forum. Wij zouden 1 mei stoppen met de pil. Omdat mijn laatste pilstrip over 14 dagen al afgelopen is stoppen we direct omdat ik liever niet in een halve strip wil stoppen.

Vind het wel een beetje spannend, omdat wij over iets minder dan 4 maanden gaat trouwen, en de kans heel klein is, maar wel aanwezig, dat ik dan misschien zwanger ben!

Ik ben al begonnen met het slikken van foliumzuur, nog andere tips, wat ik vooraf moet/kan doen?

Fijne avond allemaal!
Groetjes

Hoi Hoi

Spannende tijd bruiloft en stoppen met de pil.
De kans is zeker aanwezig dat je dan zwanger bent maar ja dat zou toch niks uit maken,je zou dan niet ver in je zwangerschap zitten dus niet zo'n hele dikke buik hebben maar ja iedereen is anders natuurlijk.

Foliumzuur slikken is al goed en verder gewoon lekker gezond leven.

liefs kim

oe spannend ;-)
ben het met kim eens, foliumzuur en gezond leven!!meer kun je niet doen!veel plezier!!!
liefsss

Lekker genieten van het klussen en je niet druk maken als je na een aantal rondes nog niet zwanger bent, ook al duurt het voor je gevoel al 'heel erg lang'!

Succes!

Wat leuk en wat spannend!

Gefeliciteerd met deze stap!

xxxxxxxxxxies

Je kunt ook een speciale multivitamine slikken voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn... daar zit alles in... ook foliumzuur... ik zou er zeker direct mee starten!

Bedankt voor jullie reacties,

Even een vraag:

Wie zou de gok durven te nemen, en het gelijk proberen en wie zou nog een maandje wachten, ivm ons trouwen, en ALS het wel in 1x lukt, ik dan 3 maanden zwanger ben, en als we een maand wachten het nog maar 2 maanden is.

Jullie allemaal heel veel succes!

Terug
Bovenaan