Hallo allemaal!

Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik af en toe op het forum geschreven. Aangezien ik 1 januari uitgerekend was zat ik toch vaak in het december forum.

Mijn zoontje Stijn is 20 december geboren en dus bijna 8 maanden. Hij weegt 9360gram en is 72,5cm, hij tijgert sinds vorig weekend heerlijk door de kamer, dus onze poezen zijn niet meer veilig ;-)

Ik vind het leuk om weer wat ervaringen te lezen en mee te kletsen, dus ben weer terug :)

groetjes Monique & Stijn

hoi

welkom terug.
Onze dochter Mare is 24 november (weken te vroeg geboren) en onze oudste dochter Jader is net 3.
Mare tijgert en kruipt ook al de kamer rond, af en toe gaat ze zelf zitten en staan in de box. een lekkere wijsneus haha.

Hey Monique, welkom terug! Hoe meer mama's, hoe beter :)
Mijn eerste dochtertje Aquafina is 15 december geboren. Ze zit al een hele tijd zelfstandig en begon vorige week met kruipen. Ook brabbelt ze er lekker op los en ze kan al zwaaien!

Als je op Facebook zit, kom dan gezellig bij ons clubje!
https://www.facebook.com/#!/groups/211063955582221/
Nu, met 13 mama's wordt er op elk moment van de dag wel wat nieuws gemeld (of foto's geplaatst). Het is een gesloten groep en dus volledig beveiligd. We zijn ook een "mama+baby meeting" aan het plannen.

x

Hoi, Ook hier welkom ;-)
Zoon Luke is hier op 30 december geboren, maar was op 11 januari uitgerekend. Vergeleken met de rest kan hij niet zo veel :p Maar hij probeert wel heel hard om vooruit te komen, om te blijven zitten, te staan en hij is heel handig met zijn handen en sjansen doet hij graag.
enne... 8 oktober toch? Kom je ook?

heey nogmaals welkom.
Viviënne is geboren op 24 december (1 dag na uitgerekende datum) dus het mooiste kerstcadeau ooit. Ze is heel vrolijk en windt iedereen om haar vinger. Maar ze kan ook een draakie zijn met eten vooral als anderen haar eten geven: wegdraaien, lippen op elkaar, mond open doen en vervolgens lepel uit de handen slaan. Ja, een eigen wil heeft ze zeker :). Inmiddels kan ze ook tijgeren en zelf zitten.

de mama meeting is idd 8 oktober.

Terug
Bovenaan