hallo allemaal,

ik wou me even voorstellen ,
ik ben evelien en ben 29 jaar en ben getrouwd en moeder van een tweeling en in verwachting nu 9.5 week.
best pittig zo ,
ik ben in het begin heel misselijk geweest en daar ben ik nu vanaf doormiddel van twee polsbandjes (sea-band), nu ben ik alleen heel erg moe ,zo moe dat ik gewoon overal in slaap val .maar goed ze zeggen dat het met een paar weken minder gaat worden ik hoop het echt .
ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen.
 
Hoi Evelien,

Gefeliciteerd. Ik ben zelf ook 1 week heel erg moe geweest dat is nu weer voorbij. Hoop voor jou dat het snel over is. Verder geniet ook van alle kwaaltjes. Ik vind het zelf allemaal zo bijzonder. Voor mij is dit de eerste. Ben zelf 8 weken en 3 dagen zwanger. Hoop je ook te zien bij de mamameiclub.

Liefs Jo
 
he meis van harte gefeliciteerd, en ga er lekker van genieten , ik ben zelf 28 haar moeder van een dochter van 3 4 maanden en ben over 3 weken uitgerekend ben 37 weken en voel em ook nu weer heel erg moe,

als het lang aan blijft moei heid kan het zijn dat je teweinig ijzer hebt of je hb te laag is, maja in het begin ben je altijd moe meestal omdat je lichaam gaat werken

ga er lekker van genieten liefs
 
Gefeliciteerd .! En welkom op het forum ..
Die moeheid neemt gelukkig na een tijdje wel af..Alleen aan het einde nemen ze weer toe.
De 2e trimester is meestal de rustige qua alles
Ik ben zelf 20 jaar en 27 weken + 2 .. Van me 1e kindje..
Geniet lekker van deze mooie 9 maanden.!

Liefs Meisje1990
 
Gefeliciteerd en welkom!

Ik kon ook de hele dag door slapen in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap hoor! Inmiddels zit ik met mijn 28w2d af te tellen tot de bevalling en komt de vermoeidheid weer terug, maar dat nemen we voor lief ;-) zolang ons mannetje maar gezond is denk ik dan maar :)

Liefs
 
hoi allemaal ,
bedankt voor jullie reacties dat beurt me weer een beetje op , gelukkig voel ik me wel veel lekkerde als toen ik zwanger was van mijn tweeling toen lag ik vanaf 7w en 5d plat op bed en ik mocht ook niks meer dus mag nu alleen maar blij zijn dat ik nog wat kan ,ik denk dat ik nu ook sneller moe ben om dat je er nog twee hebt lopen van 3.5 jaar .
liefs mij
 
Terug
Bovenaan