Hallo allemaal!

Hay meiden,

Hoe gaat het?!
Das lang geleden zeg, moet echt even vaker kijken!

Hier gaat alles goed, Sven is nu ruim drie maanden en het gaat heel goed met hem. Eet goed, drinkt goed én slaaot goed. Hij drinkt nu 4 flessen van 230 en gaat om ongeveer 20.30 uur naar bed (na zijn laatste fles en slaapt dan door tot 08:30 uur!
Dit gaat nu al een aantal weken zo. Echt superblij mee.

16 juni MOET ik weer werken, ik heb er totaal geen zin in. Wel in het gedeelte collega,s en weer "iets anders" hebben maar het soort werk is nu ineens vreselijk...........
Mijn rare hoofd ziet het zo: ik moet mijn eigen kindje wegbrengen om voor 7 grote andere kinderen te zorgen.....scheef toch?

Het zal wel wennen zijn.....

Maar: hoe gaat het met jullie kindjes? Missen jullie het zwanger zijn wel eens? Ik wel soms.........maar ben blij dat hij er gezond en wel is....

Liefs Jessica en Sven

hoihoi,
connor is zaterdag 4mnd (van 2-2-12)
hier een ventje wat van lekker vaak drinken houd pfff (hihi) hij drinkt nog wel om de 3 (soms 4) uur en helaas vaak ook nog wel snachts. sinds een paar dagen baker ik hem in met een laken en merk dat het nu wel iets beter gaat. hij gaat nu rond half 8 gelijk met zijn zus naar bed en slaapt dan tot ongeveer 3uur in de nacht en dan tot ongeveer tot 6 uur. ben ik al weer blij mee (hiervoor was het 23uur 2 uur 5 uur). maar meneer houdini krijgt zijn armen uiteindelijk los uit het laken. ik heb een echte inbakerdoek besteld en die komt als het goed is morgen dus ben benieuwd hoe hij het daarin doet.
hij drinkt nog meestal bij mij allen op de dagen dat ik werk uit een fles en dan drinkt hij tussen de 160 en 180 per keer. (ben alweer 3 wk aan het werk, maar bevalt eigenlijk wel)

of ik het zwanger zijn mis, uh nee niet zo erg nee. vond het (weer) een mooi iets om zwanger te zijn, maar helaas ook tijdens deze zwangerschap veel kwaaltjes. heb gelukkig nog wel een hele serie mooie foto's van mijn buik, dat vind ik wel erg leuk

Wat leuk om weer iets van je te horen! Hoe gaat het met je moeder??

Pim is nu 3,5 maand, bijna 4, maar ik rond het maar even af naar beneden en meneertje doet het supergoed. Hij drinkt, slaapt, poept, plast, huilt en kraait goed. Sinds vorige week verbouwt hij de box en probeert alles te pakken wat er te pakken valt.

En nee, ik mis het zwanger zijn helemaal niet. Ik heb zo'n rotzwangerschap gehad, dat ik blij ben dat ik mijn lichaam terug heb. Jammer genoeg loopt het nu eventjes allemaal niet zo lekker en zit ik in de zw, maar het komt allemaal wel weer goed.

Ik weet trouwens niet of je facebook hebt, maar daar heb ik een groep aangemaakt waar we met een aantal meiden kletsen.

Hoi, leuk dat je er weer bent! Ik vroeg me net als ugly betty ook af hoe het met je moeder is?

Ik begrijp dat je nog geen zin hebt in werken. Ik vind het wel lekker om er uit te zijn, maar ik heb last van het welbekende schuldgevoel....

Met Tygo gaat het supergoed:) hij groeit als kool en krijgt nog steeds volledige borstvoeding. Hij kan sinds deze week dingetjes vastpakken en met goed mikken in zijn mond stoppen (glunder van trots:)

Hay meiden,

Fijn zeg dat het allemaal zo goed gaat!

Wat lief dat jullie naar mijn moeder vragen!
Het gaat heel goed met haar.
Ze komt weer aan (was 42 kilo) en is weer bijna helemaal haarzelf.....
De revalidatie is in volle gang en ze geniet meer dan ooit van ons allemaal!
Ben zo blij! Echt genieten zo!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan