Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en dacht ik zet ook even mijn verhaal erop.

Begin dit jaar, in januari ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was. Het was niet gepland maar erg welkom.. Na dat we iedereen op de hoogte gesteld hadden, heb ik in februari een auto-ongeluk gehad. Helaas heb ik (waarschijnlijk) daardoor een miskraam gehad, mijn miskraam verliep niet vanzelf en dus hebben ze me met spoed gecurriteerd.

Nu een halfjaar later, ben ik weer zwanger.
Ik ben ongeveer 8 weken, en heb mijn eerste afspraak met de verloskundige gemaakt.

Ik ben erg voorzichtig met alles, omdat ik telkens bang ben dat het weer mis gaat..
Ik hoop dat het dit keer verloopt zoals het hoort te verlopen.

Ik vindt het fijn dat er een forum bestaat waar je ervaringen kan teruglezen van andere moeders.
Voor iedereen die nu zwanger is, heel veel succes. Ik hoop dat het voor jullie allemaal voorspoedig verloopt, en je er na 9 maanden iets moois voor terug krijgt!

Groetjes Kim.
 
Wat een heftig verhaal. Maar wel heel fijn dat je ervoor hebt gekozen om weer zwanger te worden en het ook zo snel gelukt is. Het blijft spannend, maar zeker als je een MK hebt gehad kan ik mij dat goed voorstellen.

Veel geluk gewenst.
wenser
 
Hallo Kim,

Wat een heftig verhaal meid. Jeetje.....
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk gaat het nu wel goed maar daar moet je vertrouwen in hebben hoor. Voel je je goed?
Heb je al een echo gehad?

Je hebt hier links trouwens de mamaclubs staan waaronder ook de Maart mama club (je bent in Maart uitgerekend toch?) Daar kan je gezellig mee babbelen met dames die even ver zijn als jij!

Probeer van je zwangerschap te genieten.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Hallo Lynn en Wenser,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik voel me goed, ben vaak misselijk met afwisselend buikkrampen
Ik heb 27 augustus een intake gesprek, en 3 september mijn termijnecho.

Ben super benieuwd, de laatste keer dat ik een echo kreeg was dat niet met goed nieuws.. zal dus even slikken worden..

Erg leuk! Volgens mijn berekeningen is het inderdaad ergens in maart, but you'll never know..

Jij bent in November uitgerekend? Wat goed! Goeie zwangerschap? of veel kwaaltjes.

Groetjes,
 
Terug
Bovenaan