Hallo allemaal

A

Anoniem

Guest
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Susan, 30 jaar en mama van mijn vrolijk ventje Stijn (3,5)
Eind april ben ik gestopt met de pil en het wil allemaal nog niet echt lukken. Vandaag tot mijn teleurstelling weer ongesteld geworden (poging 5)
Ben tussendoor al een keer bij mijn huisarts geweest omdat de periode tussen mijn eisprong en ongesteldheid wel erg kort was (5 dagen) en inmiddels is die de laatste 2 keer ongeveer 9 dagen. Volgens mijn huisarts zou het dan wel iets lastiger worden, maar moest gewoon lekker om de dag "oefenen" en dan moest ik als het na 8 maanden nog niet gelukt was maar even terug komen. Gelukkig voelde ik mijn eisprong de laatste 2 keer super goed, waardoor mijn hoop weer wat meer werd, maar de teleurstelling des te groter als ik weer ongesteld word.
Nu zoek ik toch een plekje waar ik mijn verhaal kwijt kan :)

Ik zeg Welkom hier op dit leuke forum! Ook hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt.

Hoi Susan,

Wat toevallig dat jij ook in april 'begonnen' bent!
Hoewel ik niet al aan poging 5 toe ben omdat mijn cyclus niet op gang kwam, proberen wij inmiddels ook alweer 6 maanden zwanger te worden. En ik ben bij de huisarts geweest omdat er juist te lang niets gebeurde! Ik ken de teleurstelling dus ook. En ik denk dat er geen betere plek is om je hart even te luchten dan hier:)

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in binnenkort een positieve test in mijn handen te hebben! En dat hoop ik natuurlijk ook voor jou!

Groetjes Babette

Welkom! Wat vervelend dat het tot nu toe nog niet wil lukken. Wij zijn vanaf vorig jaar april bezig dus ken je teleurstelling maar al te goed

Ik hoop dat je cyclus snel beter wordt!.

Hoihoi

Welkom op deze forum. Wij zijn nu ruim 1.5jaar bezig voor eerste kindje... Maar zoals je ziet Daisy is na 3 jaar zwanger geworden dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in jullie handen :)

Succes!

Hoi hoi.

Welkom hier!
Wij zijn inmiddels al 2,5 jaar bezig voor onze eerste, dus ik ken de teleurstelling en het verdriet maar al te goed....

Het scheelt echt dat je af en toe je ei kwijt kan.
Tot spreeks meid!

Liefss

@babette87

Dat is inderdaad wel toevallig :)
Bij de eerste zwangerschap duurde het bij mij ook langer voordat mijn cyclus op gang kwam. Ook erg frustrerend, want je weet helemaal niet wanneer je nu een zwangerschapstest kan doen. Ik ben toen in ronde 2 op een gegeven moment ovulatietesten gaan doen om een beetje houvast te hebben. Dat bleek niet meer nodig want die test bleef 5 dagen positief en ik bleek toen al zwanger. Hopelijk mag het bij jou ook snel lukken!!

heel veel succes, en hier kan je je verhaal kwijt!!
altijd iemand die het leest, en op reageert!

hopelijk ben je snel zwanger

Terug
Bovenaan