hallo allemaal

Hoi!
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben "mamabeer29" ben 29, en afgelopen vrijdag positief getest. Dit is mijn derde kindje, mijn dochter is 7 en mijn zoontje is 3, bijna 4.
Ik hoop hier te mogen blijven tot de 9 maanden voorbij zijn! Ik heb wel wat inlogproblemen, dus misschien kan ik niet heel vaak reageren of een topic openen, maar ik lees wel trouw met jullie mee.
Ik heb zelf gekeken wanneer ik ongeveer uitgerekend zou moeten zijn, en dat is op 4 oktober.
Wie is er nog meer rond die tijd uitgerekend?

Groetjes mamabeer.
 
Ik 26 september! Maar er is een speciaal forum hier voor dames die rond dezelfde datum uitgerekend zijn.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

 
Hoi Mamabeer,

Ik heb heel toevallig ook afgelopen vrijdag een test gedaan. Ik geloofde het niet dus daarna nog 3 testen gedaan en ja alledrie positief. Ben zo blij, maar tegelijk zo bang! Als het goed is ben ik 2 oktober uitgerekend.

Gefeliciteerd met je zwangerschap
 
Gefeliciteerd!

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Het schijnt dat ik 24 sept uitgerekend ben, zelf denk ik twee weken later... Aangezien je de eerste twee weken Kado krijgt?! En mijn cyclus was altijd rond 32 dagen. Maar goed. Ik moet over twee weken voor een echo. Dus dan zullen we het vanzelf horen.
 
Terug
Bovenaan