hallo allemaal

Na een hoop gedoe met het inloggen kan ik me ook eindelijk aanmelden voor de mamaclub oktober. :D

Ik zal me eerst eens even voorstellen. Mijn naam is Debbie en ben 25 jaar. Ik weet nu sinds anderhalve week via de dokter dat ik zwanger ben. Ik had namelijk een urineweg ontsteking en via de urine zijn ze er achter gekomen dat ik zwanger ben. Totaal onverwacht, en helemaal voor mijn vriend die 21 is, maar zijn er toch heel erg blij mee. Wel even wennen maar helemaal blij.

maandag 11 maart zal ik mijn eerste echo krijgen, erg spannend natuurlijk.

Ik ben ook 25 jaar en moeder van een zoon van bijna 2 en ik vond het erg fijn om jong moeder te zijn!

Welkom bij de oktober mama club!

Weet je al hoe lang je ongeveer zwanger bent?

Liefs Siempie

ik ben al wel wat ouder, bijna 35, maar ik was 24 toen mijn 1e kindje kwam. Ook voor ons was dat totaal onverwacht maar zeer welkom! Ben inmiddels zwanger van de 5e en dat hadden we 10 jaar geleden ook nooit kunnen bedenken!
Heerlijk van deze verassing genieten!

Dank jullie wel!!!

Jong moeder zijn leek me wel altijd leuk, maar mijn vriend is een stuk jonger en studeert nog. Ik heb helaas geen vast werk al werk ik wel 5 volle dagen in de week, maar hoe dat straks gaat is allemaal afwachten daarom waren we er nog niet echt mee bezig. Nu het zover is kan ik niet wachten en zijn we allebei, + de beide opa's en oma's van ons aanstaande kindje erg blij.

Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, de laatste ongesteldheid had ik begin januari, maar de keer ervoor was ook niet goed, dus weet niet of dat er al iets mee te maken had. Dat is afwachten en ben ik ook erg benieuwd naar.

Leuk dat jullie reageren en leuk om jullie verhalen te lezen. :D:D

Terug
Bovenaan